قالب وردپرس درنا توس
خانه / گوناگون / معرفی کوتاه Final Fantasy XV Pocket Edition موبایل + لینک دانلود ios و اندروید

معرفی کوتاه Final Fantasy XV Pocket Edition موبایل + لینک دانلود ios و اندروید

به نام خدا – در این پست به معرفی کوتاه  بازی موبایلی Final Fantasy XV Pocket Edition پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

فاینال فانتزی ۱۵ پاکت ادیشن را می توان یک دستاورد عجیب برای اسمارت فون ها نامید. با وجود اینکه خود اسکوئرانیکس گفته بود بازی همان نسخه کنسولی با تغییرات خیلی کم است ولی باز انتظار این همه شباهت بین ورژن پلتفرم های خانگی و موبایل را نداشتیم.

حتی اگر نسخه کنسولی را تجربه کرده باشید باز فاینال فانتزی ۱۵ پاکت ادیشن ارزش بازی  کردن را دارد

تک تک دیالوگ ها، کات سین ها، رفتارهای کاراکترها، روند داستان و موسیقی مشابه فاینال فانتزی ۱۵ بوده و توسعه دهنده هم به قدری از این شباهت ها خوب استفاده کرده که اگر کسی نسخه کنسولی را انجام نداده باشد فکر می کند بازی مختص تلفن های هوشمند است.

Final Fantasy XV Pocket Edition

برای حرکت شخصیت اصلی داستان کافیست روی هر نقطه محیط که می خواهید کلیک نمایید. بد نیست بدانید بازی در ده قسمت عرضه شده که دانلود تمام آن ها با بالاترین کیفیت گرافیکی حدود ۸ گیگابیت حجم می خواهد.

خود ما تا اواخر قسمت اول بازی را تست کردیم و تا اینجا به جز بخش خسته کننده رانندگی و بعضی افت فریم ها بازی مشکل دیگری ندارد. البته امیدوارم بودیم سیستم مبارزات بازی همانند بقیه عناوین اکشن نقش آفرینی باشد و با آنالوگ و دکمه ها کار کنید ولی توسعه دهنده در اینجا از سیستم ضربه زدن روی صفحه لمسی استفاده کرده است.

یعنی برای حمله به دشمنان، کافیست روی آن ها کلیک کنید. اگر هم انگشت تان را نگه دارید نوکتیس یک ضربه قدرتمند به حریف می زند. با این وجود همین سیستم هم به قدری جذاب است که بعد از مدتی به آن عادت نمایید. در این بین می توانید از قدرت ها کمک بگیرید، در محیط ها بچرخید، کاراکترها را ارتقا دهید و یا به انجام ماموریت های فرعی بپردازید.

 

Final Fantasy XV Pocket Edition

  • بازی آفلاین است

 

 

Final Fantasy XV : Pocket Edition
  • Final Fantasy XV : Pocket Edition
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Square Enix
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۷۸۵ / ۳۶۱ مگابایت

 

 

منبع: دیجیاتو

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *