قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازی هیجانی / درامدزایی خوب فورتنایت موبایل در یک ماه اولیه عرضه بازی برای ios

درامدزایی خوب فورتنایت موبایل در یک ماه اولیه عرضه بازی برای ios

به نام خدا – در این پست از سایت اختصاصی بازی موبایل به اخباری از بازی fortnite موبایل خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

 

فورتنایت این روزها به تکراری ترین سوژه دنیای سرگرمی بدل شده و هر چند وقت یک بار، با رکورد شکنی هایش به سر تیتر اخبار می آید. بعد از شکستن رکورد تعداد بیننده های توییچ و بازار سیاهی که نسخه iOS بازی به راه انداخت، گزارشات جدید وب سایت آماری Sensor Tower نشان می دهند که فورتنایت موبایل در یک ماه توانسته بیش از ۲۵ میلیون دلار درآمدزایی کند.

نسخه موبایل ساخته استودیو اپیک گیمز (Epic Games) در حالی به این موفقیت رسیده که بازی در حال حاضر فقط برای iOS منتشر شده و فعلا خبری از ورژن اندروید نیست. تحلیل گران پیشبینی کرده اند با عرضه فورتنایت روی اندروید، درآمد نسخه موبایل تا پایان سال جاری میلادی به رقم ۵۰۰ میلیون دلار می رسد.

جدول درآمد بازی ها و اپلیکیشن های اپ استور در نیمه اول آوریل ۲۰۱۸؛ بد نیست بدانید در آپدیت جدید و به خاطر بازخوردها، موشک هدایت شونده (Guided Missile) حذف شد.

جدول درآمد اپلیکیشن ها و بازی های فروشگاه اپ استور در دو هفته ابتدایی ماه آوریل نیز بیانگر این است که بعد از نت فلیکس، فورتنایت توانسته دومین اپ/بازی پردرآمد این بازه زمانی لقب بگیرد. بازی در نیمه اول آوریل، ۹٫۵ میلیون دلار درآمدزایی کرد و از تنها بازی موجود در لیست که کندی کراش است، هفتاد و پنج درصد بیشتر فروخت.

به لطف پشتیبانی استثنایی اپیک گیمز از فورتنایت، موفقیت های بازی روز به روز بیشتر می شود. با وجود اینکه تاریخ عرضه نسخه اندروید همچنان مشخص نیست ولی انتظار می رود فورتنایت موبایل اواسط تابستان به دیوایس های اندرویدی بیاید. بازی را هم اکنون می توانید برای iOS دانلود کنید.

فورتنایت
  • فورتنایت
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Epic Games
  • سیستم عامل: iOS
  • حجم: ۲۰۰۰ مگابایت
منبع: دیجیاتو

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *