قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش اف کلنز / آموزش بازگرداندن اکانت هک شده یا حذف شده کلش اف کلنز

آموزش بازگرداندن اکانت هک شده یا حذف شده کلش اف کلنز

به نام خدا -در این پست به اموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده و حذف شده کلش اف کلنز پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

همه ما حتماً نام بازی Clash of Clans یا کلش را شنیده‌ایم و کمتر کسی است که با این بازی آشنایی نداشته باشد چرا که کلش به دلیل جذابیت و نوع بازی برای بازیکنان بسیار اعتیاد آور است. اما کابوس بازیکنان زمانی است که دسترسی به اکانت خود را به هر دلیل از دست می‌دهند و یا هک می‌شوند.

بازگشت اکانت بازی کلش Clash of Clans

با بررسی تماس‌ها و عمده مشکلات مطرح شده شما عزیزان با بخش Game مرکز پاسخگویی موبایل کمک و تغییرات اساسی در آپدیت نسخه جدید بازی کلش (Clash of Clans) که دیروز (۴ خرداد ۱۳۹۵) ارائه شد، ضروری دانستیم توضیحاتی کامل در رابطه با این بازی محبوب خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم.
بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans)، به معنی «جنگ قبایل» یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد؛ که ۲۴ اکتبر هر سال از بازیکنان تاپ این بازی در همین شهر دعوت به عمل می‌آید و بلیط این میهمانی ۱۰۰ دلار می‌باشد. این بازی دارای بیشترین آمار دانلود در بین دیگر بازی‌های موبایل از گوگل پلی استور و آیتونز اپل است و جزو سه بازی برتر و برترین بازی آنلاین موبایل در جهان می‌باشد. حتی تعداد دانلود و نظرات کاربران از مارکت‌های ایرانی از جمله کافه بازار و مایکت خود گواهی بر پرمخاطب بودن این بازی اعتیاد آور در ایران است. بسیاری از بازیکنان ایرانی با وجود لول و رتبه‌های بالا در این بازی شناخت کافی از مسائل فنی در بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) ندارند. همین امر باعث شده بسیاری از بازیکنان Clash of Clans اکانت و یا دهکده (Village) خود را از دست داده و یا هک شوند.

چگونه اکانت حذف شده یا هک شده بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) را بازگردانیم؟

تمامی کاربران حرفه‌ای‌تر بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) می‌دانند در صورت هک شدن اکانت بازی کلش و یا حذف اکانت کلش می‌بایست با کمپانی سوپرسل به عنوان مالک بازی کلش مکاتبه نمایند. البته در قسمت Help Center بازی کلش و یا قسمت پشتیبانی رسمی این سایت به آدرس https://supercell.helpshift.com/a/clash-of-clans توضیحاتی برای رفع مشکلات این بازی داده شده است. توجه داشته باشید که این توضیحات بسیار کلی بوده وفقط جنبه اطلاع رسانی داشته و مشکل را در نهایت باید خودتان حل کنید. به همین منظور کاربران باید مراحل زیر را انجام دهند و به نوعی مشکل خود را به گوش مدیران سوپرسل برسانند.

در ابتدا وارد بازی خود شوید و گزینه تنظیمات بازی که با علامت چرخ‌دنده مشخص شده را انتخاب نمایید.
سپس در صفحه ظاهر شده از زبانه Settings گزینه Help and Support را انتخاب کنید.

بازیابی اکانت حذف یا هک شده در بازی کلش

سپس در صفحه باز شده روی گزینه Countact Us و یا چیزی شبیه پاکت نامه کلیک کرده و مانند تصویر زیر آن را تکمیل و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

بازگشت اکانت بازی کلش Clash of Clans

در نهایت گزینه ارسال را انتخاب نمایید تا اطلاعات شما برای بخش پشتیبانی  کلش آف کلنز (Clash of Clans) ارسال شود.
بعد از این مرحله باید منتظر بمانید تا آنها پاسخ داده و متناسب با شریط شما سوال‌هایی را مطرح می‌کنند که مطمئن شوند شما مالک این اکانت بازی هستید. مثل لول بازی، آخرین زمان بازی، نام کلن، نام و مدل گوشی‌هایی که با آن بازی کردید و…
در نهایت کد دسترسی به شما می‌دهند که با استفاده از آن کد می‌توانید بازی خود را بازیابی کرده و برگردانید.

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز Clash of Clans و تغییرات اساسی در آن [۴ خرداد ۱۳۹۵] با توجه به آپدیت اخیر بازی کلش تغییراتی اساسی در این بازی و سرورهای آن ایجاد شده که مهمترین آنها را بررسی خواهیم کرد. برای ما کاربران ایرانی و فارسی زبان این شاید بزرگ‌ترین آپدیت ارائه شده باشد چرا که بعد از مدت‌ها انتظار کمپانی سوپرسل زبان فارسی را به مجموعه زبان‌های این بازی اضافه کرد. بله! اکنون می‌توانید از کلش فارسی لذت ببرید.

بازگشت اکانت بازی کلش Clash of Clans

البته فارسی بودن این بازی شاید برای افراد تازه وارد و بازیکنان جدید بسیار جذاب باشد، ولی با مشکلاتی هم برای کاربران قدیمی همراه است چرا که تمامی کلمات انگلیسی ترجمه شده و برای کاربر غیر آشنا هستند زیرا بازیکن کلش عادت به همان مفاهیم قبلی دارد. برای مثال کارگر یا Builder در این نسخه کارگاه ساختمانی ترجمه شده است.

با توجه به اینکه آپدیت‌های Clash of Clans معمولاً هر سه ما یک بار منتشر می‌شوند  در طول سال یک بار آپدیتی بزرگ و درخور توجه ارائه می‌دهد. در به روزرسانی‌های بزرگ این بازی نیروها، ساختمان‌ها، امکانات و همچنین رابط کاربری جدیدی اضافه می‌شود. علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی برخی از تغییرات مهم این نسخه جدید به شرح زیر است:

  • اضافه شدن نبرد دوستانه
  • اضافه شدن سطح ۱۴ cannon
  • اضافه شدن لاوا سطح چهار
  • اضافه شدن بالون سطح هفت
  • اضافه شدن دارک اسپل سطح چهار skeleton spell
  • اضافه شدن اسپل جدید clone spell
  • اضافه شدن سرباز جدید baby dragon
  • اضافه شدن سرباز جدید  miner
  • اضافه شدن قابلیت ارتقا تله‌های فنری
  • فضای اشغالی کارگر از ۸ به ۶ کاهش پیدا کرده
  • اضافه شدن اپشن‌های جدید چیدمان نقشه بازی
  • اضافه شدن نشان دادن تاریخچه جنگ شما برای همگان
  • راحت‌تر کردن اپگرید برای بازیکنان
  • دکمه ی request از این پس در جریان چت کلن هست
  • تغییرات در صفحه چت
حتما بخوانید:  بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۴ (Clash Royale Deck)

هشدار در خصوص تقلب در بازی Clash of Clans

علاقه شدید ایرانی‌ها، هزینه بسیار بالای خرید الماس درون بازی (Gem) و زمان بر بودن روند کلی بازی باعث شده که کاربران روش‌هایی ساده‌تر را برای کسب منابع و ارتقای خود در این بازی پیش بگیرند، و آن چیزی نیست جز تقلب!
در آپدیت قبلی بازی کلش به کاربران در خصوص استفاده از نرم افزارهای تقلب در بازی به شدت هشدار داده شد و مشخصاً از MOD (اجرای برنامه X-Mod گوشی‌های روت شده) و BOT (ربات‌های شبیه سازی بازی) نام برده شد. این دو عنوان حالت‌هایی توسط برنامه‌های واسطه هستند که از جانب شما حمله می‌کنند، نیرو می‌سازند و حتی در جستجوی حریف در بازی طعمه‌های بهتری پیشنهاد می‌کنند! این‌ها باعث می‌شوند که شما بدون زحمت و تلاش خاصی به سرعت منابع زیادی به دست آورید. سوپرسل اعلام کرده بود افرادی که از این ابزارها استفاده کنند به سرعت از بازی اخراج (Ban) و در صورت تکرار اکانت آنها حذف می‌شود. در این آپدیت شرایط را برای بازیکنان متقلب سخت‌تر کرده و بسیاری از این ابزارهای تقلب در بازی حتی کار هم نخواهند کرد. سوپرسل در قسمت پشتیبانی بازی هم دلیل اخراج شدن بازیکنان از کلش را به لیست مشکلات و راهنمایی‌های خود اضافه کرده است.

کلش

 

منبع: موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *