قالب وردپرس درنا توس
خانه / اخبار بازی موبایل / معرفی بازی Fast & Furious Takedown

معرفی بازی Fast & Furious Takedown

به نام خدا

از بازی های ماشین سواری هرچه بگیم کم گفته ایم!

صنعت بازی های ریسینگ هر روز درحال پیشرفت و کار بر روی ویژگی های بسیار زیاد و جالب است!

در این مطلب یکی از بازیهای زیبای ماشین سواری را به شما معرفی میکنیم.

اگر از وست ورلد (Westworld) و «بازی چیزهای عجیب» (Stranger Things: The Game) فاکتور بگیریم، تمام بازی/فیلم‌ها در بهترین حالت یک اثر نسبتا سرگرم‌کننده هستند. استفاده از برندی معروف به تنهایی محرک بزرگی است تا کاربران گوشی به سمت یک اپلیکیشن کشیده شوند و سازندگان هم وقتی این فرصت بادآورده را می‌بینند، خیلی به دنبال افزایش کیفیت بازی‌هایشان نمی‌روند.

فقط چند شخصیت محبوب مجموعه را دور یکدیگر جمع می‌کنند و حالا در قالب هر سبکی که روی بورس است، آن‌ها را به جان هم می‌اندازند. همان چیزی که گیمرهای موبایل نیز نشان داده‌اند به دنبالش هستند. Fast & Furious Takedown مثل وست ورلد یا چیزهای عجیب قرار نیست پایانی برای این روند باشد ولی حداقل سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود.

کاری که خیلی از عناوین مشابه نمی‌توانند انجام بدهند و اگر انتظارات‌مان را در حد بازی/فیلم‌ها پایین نگه داریم، همین که سریع و خشن در جدیدترین ماجراجویی‌اش روی تلفن‌های هوشمند توانسته به این هدف برسد باید کلاه‌مان را از سر برداریم. هر چند بازی در همین نسخه اولیه نشان داده که پتانسیل بهتر شدن را هم دارد.

بازی سریع و خشن اندروید و iOS از دو حالت گیم پلی مختلف تشکیل شده است. در یکی از آن‌ها با حریف مسابقه می‌دهید و در نهایت هر کسی که سریع‌تر به خط پایان برسد، برنده می‌شود. در حالت دوم نیز باید با اتومبیل خود ماشین‌هایی که هدف قرار داده شده را نابود کنید. برای این کار هم کافیست با سرعت یک ضربه به آن‌ها بزنید تا لاشه‌شان گوشه‌ای بیافتد.

این دو حالت گیم‌پلی در قالب چهار بخش مجزا در دسترس قرار گرفته‌اند: کمپین (Campaign) که در آن مراحل بخش تک‌نفره را انجام می‌دهید، Versus بازیکن‌ها را به رقابت‌ همزمان با یکدیگر می‌فرستد و چالش‌ها (Challenges) و ایونت‌ها (Events) که ماموریت‌های متفاوتی را به بازیکن‌ها می‌دهند.

در این بین می‌توانید ماشین‌های جدید خریده یا آن‌هایی که داشتید را ارتقا دهید. در ظاهر هیچ چیز جدیدی وجود ندارد اما المانی که باعث شده بازی با پوجود رداخت به ویژگی‌های تکراری همچنان سرگرم‌کننده باشد، استفاده از ایده صفحه عمودی است. در بازی‌های ریسینگ معمولا صفحه افقی بوده و با دو دست مسابقه می‌دهید.

بازی سریع و خشن

عکس وسط را ببینید؛ برای استارت ماشین‌ها بازی از ایده عناوین درگ ریسینگ استفاده کرده است.

یونیورسال در Fast & Furious Takedown خلاف جهت آب شنا کرده و عنوانی را ساخته که با یک دست نیز می‌توان آن را تجربه کرد. نکته مثبت اینجاست این تغییر نما تاثیر زیادی روی کنترل بازی نگذاشته و همانند بقیه ریسینگ‌ها که در آن‌ها می‌توانید دریفت کنید، نیتروژن بزنید و ماشین را به جهت‌های مختلف ببرید اینجا هم همه این کارها را انجام می‌دهید.

سازنده خوب توانسته به کمک پتانسیل‌های گوشی تنوعی به گیم‌پلی عنوانش بدهد، اگرچه این نکته مثبت گاهی اوقات زیر بار مشکلات بازی سریع و خشن کمر خم می‌کند و به تنهایی نمی‌تواند بار جذابیت این اثر را به دوش بکشد. هندلینگ ماشین‌ها خیلی دقیق نیست و سنگینی ماشین‌ها در هنگام تغییر جهت حس نمی‌شود.

از دیدگاه گرافیک نیز با وجود اینکه کیفیت کلی خوب است ولی بازی در جزییات کم می‌آورد. به‌خصوص در زمینه تکسچرها که کمبودشان باعث شده تا ماشین‌ها و محیط بعضی وقت‌ها بی‌روح به‌نظر برسند. البته بازی فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و می‌توانیم امیدوار باشیم که در نسخه نهایی این مشکلات برطرف شوند.

Fast & Furious Takedown اثر ماندگاری نیست ولی به‌خاطر حضور شخصیت‌های معروف فیلم و ایده‌های جالبی که در گیم پلی دارد، هم برای طرفداران و هم کسانی که فیلم‌های سریع و خشن را ندیده‌اند می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. این نکته را اضافه کنم که بازی سریع و خشن فعلا به صورت محدود در بعضی مناطق عرضه شده است.

بنابراین برای دانلود آن احتمالا مجبور به استفاده از مارکت‌های شخص ثالث می‌شود. در کنار استفاده از فروشگاه Apkpure، می‌توانید فایل دیتا و نصب بازی را از وب‌سایت Appmirror بگیرید. بازی سریع و خشن عنوانی آنلاین بوده و برای تجربه‌اش نیازی به نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی نخواهید داشت.

Fast & Furious Takedown
  • Fast & Furious Takedown
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Universal Studios
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۵۲۱٫۷ / ۲۲۸ مگابایت

درباره ی AMIR_XP

امیر هستم.نویسنده این سایت! خوشحالم که وقتم رو در کنار شما کاربران عزیز میگذرونم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *