قالب وردپرس درنا توس
خانه / گوناگون / معرفی و بررسی بازی Knife Hit موبایل + لینک دانلود برای ios و اندروید

معرفی و بررسی بازی Knife Hit موبایل + لینک دانلود برای ios و اندروید

به نام خدا – در این پست به بررسی بازی موبایلی Knife Hit پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

شاید تعجب کنید ولی هر وقت یکی از بازی های کچ اپ را در موبایل ندارم، احساس کمبود عجیبی می کنم. در واقع بازی های این استودیو به خاطر سادگی خود و اتکا به واکنش های سریع کاربر یکی از بهترین گزینه ها در مواقع بی حوصلگی به شمار می روند.

Knife Hit یکی از کلیشه ای ترین بازی های خوب استودیوی کچ اپ است

Knife Hit هم از آن جهت عنوان سرگرم کننده ای نامیده می شود چون روی همین مسئله دست گذاشته است. بازی هر چند خیلی زود طعم موفقیت را چشید و سرعت رشد دانلودش نسبت به دیگر ساخته های کچ اپ نیز بیشتر بوده ولی چیزی بیشتر از یک کلون از عنوان معروف aa نیست.

نه چیزی به المان های این عنوان اضافه می کند و نه می خواهد متفاوت باشد، کچ اپ بار دیگر از روی دست بقیه سازنده ها کپی کرده ولی با تمام این حرف ها Knife Hit همچنان به مهمترین هدفش می رسد؛ بازی برای وقت هایی که حوصله ندارید فوق العاده است.

بازی Knife Hit

نبود سیستم اچیومنت همیشه جزو نکات منفی بعضی بازی های کچ اپ بوده و کمبودش اینجا هم کاملا احساس می شود.

مکانیزم های گیم پلی بازی دقیقا مشابه aa هستند. در بازی یک جسم دایره ای شکل می چرخد و تعداد معینی چاقو به طرف آن پرتاب می کنید تا چوب ها خورد شوند. بخش سخت ماجرا هم اینجاست که با توجه به سرعت بالای چرخش جسم، باید مراقب باشید تا چاقوها به یکدیگر برخورد نکنند.

قسمت جالب Knife Hit را می توانیم به نام ذات رکوردی اش بزنیم. برخلاف خیلی از بازی های مشابه که مرحله ای هستند، کچ اپ مرحله های عنوانش را در قالب بخش رکوردی قرار داده است. یعنی بعد از هر باخت دوباره از اول و با مرحله های ساده تر شروع می کنید.

Knife Hit

در بازی موسیقی شنیده نمی شود ولی صدای برخورد چاقوها و شکستن چوب ها باعث شده تا Knife Hit در بخش صداگذاری نمره نسبتا قابل قبولی دریافت کند.

در اینجا سازنده با محیط های تصادفی سعی کرده هر بار کاربر یک چالش متفاوت را تجربه کند که تا حدودی موفق بوده است. از دیدگاه گرافیک Knife Hit به راحتی یکی از دیدنی ترین های کچ اپ است. خبری از رنگ بندی زشت و مدل های بی روح قسمت های قبلی نیست. از طرفی بعد از نابود کردن هر باس فایت رنگ و پس زمینه چوب ها تغییر می کند.

اگر به دید یک بازی جدید به سراغ ساخته جدید کچ اپ بروید مطمئنا ناامید خواهید شد اما در صورتی که خواهان عنوانی سرگرم کننده هستید، Knife Hit مطمئنا سرگرم تان خواهد کرد. این عنوان را هم اکنون می توانید برای آی دیوایس ها و دستگاه های اندرویدی دانلود کنید.

Knife Hit
  • Knife Hit
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Ketchapp
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۴۹ / ۲۳ مگابایت

 

منبع: دیجیاتو

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *