قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش رویال / راه حل مشکل کرش شدن کلش رویال (clash royale) در اندروید

راه حل مشکل کرش شدن کلش رویال (clash royale) در اندروید

به نام خدا  – در این پست به نحوه حل مشکل کرش کلش رویال پرداخته شده است.

 

دلایل متعددی وجود دارند که ممکن است منجر به بروز مشکلاتی همچون کرش شدن بازی کلش رویال (Crash) در اندروید شوند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه رفع مشکل Crash یا کرش شدن بازی کلش رویال در اندروید بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با کرش شدن بازی کلش رویال (Clash Royale)

کاربران متعددی در مورد کرش شدن ناگهانی بازی کلش رویال در گوشی اندرویدیتان خبر داده‌اند. آن‌ها اشاره می‌کنند که بازی در حین اجرا به طور ناگهانی بسته می‌شود یا در حالت خاصی گیر می‌کند! اگر شما هم در دستگاه اندرویدی خود با این مشکلات مواجه هستید، نگران نباشید و ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه رفع مشکل Crash یا کرش شدن بازی کلش رویال در اندروید بپردازیم.

 

رفع مشکل Crash یا کرش شدن بازی کلش رویال در اندروید

برای اینکه مشکل Crash یا کرش شدن بازی کلش رویال در دستگاه اندرویدی شما برطرف شود، لازم است که چند اقدام را انجام دهید. این اقدامات به شرح زیر هستند:

  • اول از همه حتما مطمئن شوید که بازی کلش رویال (Clash Royale) را از منبع قابل اعتمادی نظیر گوگل پلی استور (Google Play Store) یا کافه بازار (Café Bazaar) دانلود کرده باشید. اگر فایل APK بازی را از منبع دیگری دانلود کرده‌اید، ممکن است دلیل کرش شدن بازی با این مسئله ارتباط داشته باشد. پس بازی را حذف (Uninstall) کنید و فایل APK آن را هم از حافظه گوشی پاک کنید. سپس کلش رویال از کافه بازار یا گوگل استور دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید.
  • نکته بعدی که باید به آن توجه شود این است که بازی کاش رویال برای اجرای صحیح در دستگاه‌های اندرویدی نیازمند وجود حداقل رم ۰٫۵ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ کیت کت است. اگر یکی از دو شرط مذکور در دستگاهتان برقرار نباشد، ممکن است با مشکل Crash یا کرش شدن بازی کلش رویال مواجه شوید.
  • در برخی شرایط ریستارت کردن یا فورس ریستارت (Force Restart) کردن دستگاه می‌تواند مشکل مذکور را رفع کند. برای انجام این کار باید از دکمه تنظیم صدا (Volume) و پاور (Power) دستگاه استفاده کنید.
  • پر شدن حافظه داخلی دستگاه هم از دیگر عواملی است که می‌تواند منجر به بروز مشکل Crash یا کرش شدن بازی کلش رویال در اندروید شود. بنابراین با مراجعه به منوی Settings و سپس انتخاب گزینه Storage، میزان فضای ذخیره سازی در دسترسی دستگاه را بررسی کنید. حداقل فضایی که برای اجرای بدون مشکل کلش رویال نیاز دارید، ۱۰۰ مگابایت است. اما توصیه می‌کنیم که برای بهتر شدن عملکرد بازی حداقل ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره‌سازی خالی داشته باشید. پس در صورت نیاز اپلیکیشن ها و بازی های غیرضروری را از حافظه دستگاه پاک کنید.
  • راه حلی که در این بخش به آن اشاره می‌کنیم، شاید کمی عجیب به نظر برسد اما در برخی شرایط مشکل Crash یا کرش شدن بازی کلش رویال در اندروید را برطرف می‌کند. بازی را اجرا و آیکون چرخ دنده را لمس کنید. سپس اکانت هایی که با بازی در ارتباط است (نظیر فیسبوک و گوگل) را دیسکانکت (Disconnect) کنید. دستگاه را ریستارت کنید و باری دیگر وارد بازی شده و اکانت هایتان را کانکت کنید. در برخی شرایط انجام این کار مشکلاتی نظیر Crash شدن بازی کلش رویال را از بین برده است.
  • نکته بعدی که باید به آن توجه شود مربوط به تنظیم بودن صحیح زمان و تاریخ گوشی شما می‌شود. اگر زمان و تاریخ گوشی یا تبلت اندرویدیتان صحیح تنظیم نشده باشد، ممکن است تبدیل به عاملی برای به وجود آمدن مشکلاتی نظیر کرش در بازی کلش رویال شود.
  • آخرین راه حلی که باید امتحان کنید، مربوط به تغییر شبکه اینترنتی می‌شود که از آن استفاده می‌کنید. برای مثال اگر از اینترنت وای فای خانه استفاده می‌کنید و بازی کلش رویال Crash

 

منبع : موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *