قالب وردپرس درنا توس
خانه / اخبار بازی موبایل / اسفالت ۹ ( لجندز ) تابستان به صورت عمومی منتشر میشود

اسفالت ۹ ( لجندز ) تابستان به صورت عمومی منتشر میشود

در این پست از سایت اختصاصی بازی موبایل، به خبر انتشار چند بازی مهم پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

تابستان امسال برخلاف همیشه خیلی هم بدون بازی بزرگ نخواهد بود؛ اپیک گیمز چند روز پیش عرضه فورتنایت اندروید را برای سه‌ماهه تابستان تایید کرد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، دو عنوان مورد انتظار آسفالت ۹: لجندز (Asphalt 9 Legends) و نسخه اندروید Life is Strange هم به صف بازی‌های گرم‌ترین فصل سال پیوستند.

تمام قسمت‌های سری آسفالت، مجموعا ۶۵۰ میلیون بار دانلود شده‌اند

ابتدا با آسفالت ۹ شروع می‌کنیم که از چند ماه پیش نسخه محدود آن در فیلیپین عرضه شد. همانگونه که در بررسی نسخه اولیه این عنوان گفتیم، بازی تا حدودی انتظارات را برآورده کرده و توانسته خاطرات بدی که با ساخته‌های قبلی گیم‌لافت داشتیم را پاک کند. ساعاتی پیش فرانسوی‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که آسفالت ۹ در تاریخی نامعلوم، تابستان امسال به اندروید و iOS می‌آید.

همچنین برای اولین بار شاهد حضور دمویی از بازی در نمایشگاه E3 پیش‌رو خواهیم بود و بازیکن‌های علاقه‌مند می‌توانند به تجربه آن بپردازند. اگر آسفالت ۹ تاخیر نخورد و در سه‌ماهه تابستان به مرحله انتشار جهانی برسد، ممکن است فرانسوی‌ها برای پاییز امسال نیز برنامه‌هایی داشته باشند و عنوان بزرگ دیگری را عرضه کنند.

تاریخ عرضه آسفالت 9

در سال ۲۰۱۸ گیم‌لافت دو قسمت جدید از مجموعه‌های معروفش را به اسمارت‌فون‌ها بازگرداند. Legends که نهمین شماره از سری آسفالت است و Champions که نسخه فرعی مجموعه «دانجن هانتر» به شمار می‌رود. فعلا فرانسوی‌ها از عملکرد Champions راضی بوده‌اند و با توجه به محبوبیت زیاد آسفالت، موفقیت‌های زیاد Legends هم دور از انتظار نیست.

اگر شایعات رنگ و بوی حقیقت به خودشان بگیرند، احتمال دارد امسال گیم‌لافت قسمت بعدی سری محبوب N.O.V.A را نیز عرضه کند. البته نام‌های بزرگ دیگری همانند Gods of Rome 2 و Sniper Fury 2 هم بین پروژه‌های احتمالی آتی این کمپانی معروف دیده می‌شود اما در نهایت باید دید آن‌ها چه برنامه‌هایی دارند. شاید رویداد E3 فرصت مناسبی برای رونمایی از بازی بعدی گیم‌لافت باشد.

تاریخ عرضه Life is Strange برای اندروید

اما در کنار آسفالت ۹، کمپانی اسکوئرانیکس از تاریخ عرضه یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال برای اندروید پرده‌برداشت: «لایف ایز استرنج» (Life is Strange) در ماه جولای (۱۰ تیر تا ۹ مرداد) و روزی نامشخص به دیوایس‌های اندرویدی می‌آید. همچنین پیش‌ ثبت‌نام بازی نیز در فروشگاه گوگل‌ پلی آغاز شده است.

سه پورت مهم دیگر برای اندروید باقی مانده است؛ اینساید، گرید اتو اسپورت و Ark Survival Evolved

در توضیحات صفحه پلی استور بازی آمده که لایف ایز استرنج با اندروید ۶ و نسخه‌های جدیدتر سازگاری دارد و برای تجربه آن هم به دستگاه‌هایی با حداقل رم ۲ احتیاج خواهید داشت. جالب اینجاست برخلاف ورژن iOS، نسخه اندروید به صورت انحصاری از کنترلر فیزیکی پشتیبانی می‌کند.

چون سازنده از لفظ «انحصاری» برای توصیف این قابلیت استفاده کرده، احتمالا به این زودی‌ها شاهد حضور آنبرای آی‌دیوایس‌ها نخواهیم بود. مسئولیت پورت نسخه اندروید را استودیو Black Wing Foundation به عهده گرفته است. بد نیست بدانید آن‌ها وظیفه پورت بازی معروف Brothers: A Tale of Two Sons را نیز به عهده داشتند.

Life is Strange android

لایف ایز استرنج در زمان عرضه خود جایزه‌های زیادی برد. بازی چند ماه پیش برای iOS منتشر شد.

از همان ابتدا هر پنج اپیزود بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اما هنوز جزییاتی مبنی بر اینکه سازنده چگونه می‌خواهد آن‌ها به فروش برساند به دست نرسیده است. احتمال دارد اسکوئرانیکس همان سیستمی که با نسخه iOS طی کرده را اینجا دوباره پیاده کند. یعنی قسمت اول را رایگان به انتشار برساند و بازیکن‌ها برای تجربه چهار قسمت بعدی پول بپردازند.

دقیقا مشابه کاری که تلتیل با عناوین موبایل خود همانند The Walking Dead انجام می‌دهد. برای کسانی که نمی‌دانند لایف ایز استرنج داستان دختری با نام مکس (Max) را روایت می‌کند که برای تحصیل به یک شهر دیگر می‌رود، غافل از اینکه قدرت عجیبش مشکلات گوناگونی را برای وی به همراه می آورد. از لحاظ گیم پلی بازی شبیه به بازی های استودیوی تلتیل است.

 

منبع: دیجیاتو

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *