قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش اف کلنز / آموزش ذخیره اکانت کلش اف کلنز (clash of clans)

آموزش ذخیره اکانت کلش اف کلنز (clash of clans)

به نام خدا – در این پست به آموزش نحوه ذخیره کردن اکانت کلش اف کلنز پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

همه ما با بازی محبوب کلش (Clash of Clans) آشنا هستیم. حفظ و پشتیبان‌گیری از بازی و منابع همواره دغدغه اصلی بازیکنان کلش به شمار می‌آید. خیلی از بازیکنان قدیمی و حتی جدید نیاز به ست کردن و همگام سازی اکانت خود برای ذخیره بازی دارند اما چگونه؟

 

ذخیره اکانت کلش Clash of Clans

به صراحت می‌توان گفت که بازی کلش (Clash Of Clans) بهترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین در تلفن‌های همراه و تبلت است. این بازی به صورت شبکه گروهی و آنلاین (Multiplayer) است و رقیب شما در بازی، افراد و بازیکنان دیگری از هرجای دنیا هستند که به بازی کلش (Clash of Clans) مشغول هستند. اما این مقاله ویژه برای کسانی است که مدتی است مشغول این بازی هستند و احتیاج به حفظ اطلاعات بازی خود دارند و برایشان بسیار حیاتی است. یکی از مزایای بازی کلش آف کلنز این است که شما با تعویض گوشی و یا پاک شدن اطلاعات، بازی را از دست نخواهید داد و می‌توانید دهکده (Village) خود را دوباره برگردانید.

چگونه اکانت کلش (Clash of Clans) را در جیمیل (گوشی اندرویدی) ذخیره کنیم؟

در ابتدا از داشتن اکانت گوگل بر روی گوشی اندرویدی خود مطمئن شوید و در صورتی که اکانت ندارید با آن وارد شوید. سپس وارد بازی کلش شوید و به قسمت تنظیمات بازی بروید.
ذخیره اکانت کلش Clash of Clans
در صفحه باز شده بر روی Google Play Sign-in کلیک کرده و آن را انتخاب کنید.
ذخیره اکانت کلش Clash of Clans
بعد از آن در صفحه بازشده اکانت جیمیل (Google Accouns) خود را انتخاب نمایید و گزینه Add account را انتخاب نمایید.
ذخیره و ثبت جیمیل در اکانت کلش Clash of Clans
اکنون اکانت کلش شما متصل و در جیمیل شما ذخیره شده و می‌توانید با خیال راحت و بدون ترس از دست دادن منابع و اطلاعات، از بازی کلش Clash of Clans بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده نمایید.

چگونه اکانت کلش (Clash of Clans) را در iOS (گوشی آیفون) ذخیره کنیم؟

ابتدا Apple ID خود را بر روی گوشی وارد نمایید و مطمئن شوید با آن وارد شدید و سپس وارد Game Center در گوشی آیفون خود شوید.
ذخیره بازی کلش در آیفون
بعد از ورود به Game Centerاپل آیدی خود را وارد کنید و توافقنامه ارائه شده را بپذیرید.
ذخیره بازی کلش در آیفون
در این قسمت باید یک نام مستعار برای بخش Game Center انتخاب کنید. دقت کنید که نام نباید تکراری باشد و در صورت تکراری بودن Game Center به شما نام دیگری پیشنهاد می‌شود. بعد از انتخاب نام مستعار مشابه شکل گزینه Next را بزنید تا به گزینه Done برسید.
ذخیره اکانت کلش Clash of Clans
اکنون شما با موفقیت اکانت خود را به Game Center متصل نموه‌اید و باید با باز کردن Clash of Clans اسم مستعار شما نمایش داده شود. این بدان معناست که بازی کلش شما بر روی Apple ID شما ذخیره شده و محفوظ است.
ذخیره اکانت کلش Clash of Clans

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *