قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش رویال / آموزش اجرای کلش رویال در کامپیوتر

آموزش اجرای کلش رویال در کامپیوتر

به نام خدا – در این پست به نحوه اجرای کلش رویال در کامپیوتر یا همان رایانه پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

بسیاری از کاربران علاقمند هستند تا بازی کلش رویال (Clash Royale) را بر روی کامپیوتر ویندوزی خود نصب و اجرا کنند. این کار به سادگی در سیستم عامل ویندوز قبل انجام است. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی بپردازیم.

 

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

همانگونه که گفتیم، ما برای نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی از شبیه ساز بلو استکس استفاده می‌کنیم و توصیه داریم که شما هم حتما از همین برنامه استفاده کنید. این برنامه با اغلب نسخه‌های سیستم عامل ویندوز از قبیل ویندوز XP با سرویس پک ۳، ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰ سازگاری کاملا دارد. حداقل بستر سخت افزاری که برای اجرای این شبیه ساز به آن نیازمند هستید به شرح زیر است:

  • پردازنده Intel Pentium 4 و پردازنده گرافیکی AMD Athlon 64
  • ۴ گیگابایتی فضای ذخیره سازی اطلاعات
  • ۱ گیگابایت رم
  • ویندوز XP با سرویس پک ۳
حتما بخوانید:  نکاتی به منظور استفاده بهتر از برنامه پریزما (Prisma) پریسما

بنابراین در قدم اول باید برنامه بلو استکس را دانلود کنید. با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید نسخه منطبق با ویندوز این برنامه را دانلود کنید. بعد از پایان پروسه دانلود، برنامه بلو استکس را نصب کنید. نصب بلو استکس به سادگی انجام می‌شود. پس از اتمام نصب، برنامه بلو استکس را اجرا و مراحل بعدی که شرح داده می‌شوند را به ترتیب طی کنید.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

بعد از اجرای بلو استکس باید یک اکانت گوگل را در آن فعال کنید. بنابراین بر روی گزینه نمایش داده شده در عکس بالا و سمت چپ کلیک کنید و مشخصات اکانت گوگل خود را وارد نمایید.  به محض انجام این کار صفحه زیر نمایان می‌شود.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

در واقع حالا مراحل انجام تنظیمات اولیه دستگاه اندرویدی در بلو استکس ارائه شده است. این مراحل را طی کنید. مهم ترین مراحلی که باید به آن توجه کنید، مربوط به انتخاب زبان و ورود به اکانت گوگل می‌شود.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

با انجام تنظیمات اولیه به هوم اسکرین اندروید در محیط شبیه سازی شده برنامه بلو استکس هدایت می‌شوید. بر روی پلی استور (Google Play Store) کلیک کنید. زمانی که پلی استور اجرا شد، بازی Clash Royale را در آن جستجو کنید.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

با کلیک بر روی گزینه Install دستور دانلود و نصب کلش رویال (Clash Royale) از طریق برنامه بلو استکس صادر می‌شود. بنابراین بر روی این گزینه کلیک کنید و منتظر بمانید تا پروسه مذکور طی شود. پس از اتمام نصب، بر روی گزینه Open کلیک کنید.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

به همین سادگی پروسه نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی با استفاده از شبیه ساز بلو استکس به پایان می‌رسد.

حتما بخوانید:  آموزش ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message)

توضیحات تکمیلی در مورد نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر از طریق شبیه ساز بلو استکس

جالب است بدانید که برنامه بلو استکس در حین اجرا بخش بسیار ناچیزی از رم دستگاه را اشغال می‌کند. برای مثال همانطور که در عکس زیر می‌بینید، بلو استکس در کامپیوتر ما فقط ۲۱۸٫۵ مگابایت از فضای رم را اشغال کرده است. در حین اجرای بازی کلش رویال این فضا به ۳۸۳٫۶ مگابایت خواهد رسید.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

یکی از مشکلات رایجی که کاربران در حین استفاده از بلو استکس به منظور نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی با آن مواجه می‌شوند، این مسئله است که نمی‌توانند بازی مذکور را از پلی استور دانلود کنند. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید، توصیه می‌کنیم که بازی کلش رویال را از منبع دیگری دانلود و سپس دربلو استکس نصب کنید. می‌توانید با کلیک بر روی این قسمت نسبت به دانلود فایل APK این بازی اقدام و آن را در بلو استکس نصب کنید.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

یکی دیگر از مسائلی که کاربران در مورد آن سوال می‌کنند این است که آیا می‌توانند اکانت کلش رویالی که در آیفون یا آیپدشان وجود دارد را از طریق بلو استکس اجرا کنند؟ انجام این کار امکانپذیر است، اما شما باید از قابلیت لینک دیوایس (Link Device) استفاده کنید. از آنجایی که بلو استکس در واقع یک دستگاه اندرویدی مجازی است، شما می‌بایست اکانت کلش رویال موجود در آیفون یا آیپدتان را با استفاده از قابلیت لینک دیوایس به بلو استکس منتقل کنید.

 

منبع: موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *