قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازی هیجانی / آسفالت ۹ برای ios به صورت محدود منتشر شد + لینک دانلود

آسفالت ۹ برای ios به صورت محدود منتشر شد + لینک دانلود

به نام خدا – بازی اسفالت ۹  ( Asphalt 9: Legends ) به صورت محدود برای سیستم عامل ios در کشور فیلیپین منتشر شده است. گیم لافت شرکت فرانسوی سازنده این بازی به احتمال زیاد در ماه های اینده نسبت به انتشار بازی به صورت عام و همگانی اقدام خواهد کرد. اگر از علاقه مندان به این بازی هستید این پست را از دست ندهید.

در سیاستی جدیدی که گیم لافت پیش گرفته، این کمپانی معمولا عادت دارد تا بازی های موبایل خود را بدون اعلام قبلی روی فروشگاه ها منتشر کند ولی مطمئنا هیچکدام از آن ها به اندازه عرضه سافت لانچ آسفالت ۹ لجندز (Asphalt 9: Legends) سورپرایز کننده نبوده اند.

شایعات نشان می دهند که گیم لافت امسال یک بازی جدید از سری معروف N.O.V.A هم عرضه می کند

ساعاتی پیش فرانسوی ها بالاخره به شایعات پایان دادند و نسخه جدید سری مورد انتظار آسفالت را به صورت محدود برای iOS و منطقه فیلیپین عرضه کردند. گیم لافت قول داده که تا اواخر امسال نسخه نهایی بازی را روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد کرد.

اولین نکته ای که در اطلاعات رسمی آسفالت ۹ جلب توجه می کند، وجود جدیدترین ماشین های روز دنیا در بازی است. از لامبورگینی سنتناریو و فورد جیتی ۲۰۱۷ بگیرید تا فراری اف ایکس ایکس-کا که همگی از غول های صنعت خودرو به شمار می روند.

در حال حاضر بازی بیش از ۵۰ ماشین مختلف دارد که احتمالا در آینده شاهد اتومبیل های بیشتری هم خواهیم بود. اما جدا از تنوع خوب ماشین ها، همانند بقیه قسمت های سری آسفالت و ساخته های گیم لافت گرافیک آسفالت ۹ نیز در سطح خیلی بالایی قرار دارد و با توجه به تریلر کوتاه بازی، انگار با یک بنچمارک گرافیکی دیگر برای عناوین موبایل طرف هستیم.

در کنار تمام این مسائل، به نظر می رسد بازی نسبت به گذشته آرکیدتر شده باشد. صحنه های سینمایی تر برخورد ماشین ها، پرش های مختلف، سرعت بالای مسابقات و افکت های جدید گرافیکی همگی نشان می دهند که گیم لافت سعی کرده عنوانی آرکیدتر از آسفالت ۸ بسازد.

آسفالت 9

بعد از عرضه آسفالت ۹، گیم لافت همچنان به پشتیبانی اش از آسفالت ۸ ادامه می دهد. مشابه ساخته های اخیر فرانسوی ها برای تجربه آسفالت ۹ هم نیازمند اینترنت هستید.

وجود ۸۰۰ مسابقه، ۷۰ مسیر مختلف، قابلیت انجام بازی در بخش چند نفره تا ۸ نفر و وجود تکنیک HDR برای بخش گرافیک از دیگر قابلیت های آسفالت ۹ به شمار می روند. حالا با عرضه این عنوان، علاقه مندان به بازی های ریسینگ در هر دو سبک شبیه سازی و آرکید یک گزینه جدید را می توانند تجربه کنند.

برای بخش شبیه سازی که گرید اتو اسپورت حضور دارد و در قسمت آرکید هم شاید گزینه ای بهتر از آسفالت ۹ نتوان پیدا کرد. فقط امیدواریم مشکلات مربوط به مدرن کامبت ورسس را در آسفالت ۹ نبینیم و بازی از لحاظ پرداخت های درون برنامه ای نیز بهتر از آسفالت اکستریم باشد. برای دانلود نسخه iOS در منطقه فیلیپین، این آموزش را از دست ندهید.

Asphalt 9: Legends
  • Asphalt 9: Legends
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Gameloft
  • سیستم عامل: iOS
  • حجم: ۱۴۰۰ مگابایت

منبع: دیجیاتو

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *