قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش اف کلنز / معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز ( clash of clans )

معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز ( clash of clans )

به نام خدا – در این پست به معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) ساختمان های مختلفی وجود دارند که اغلب قابل ارتقاء هستند. آشنایی با این ساختمان ها و آپگرید آن‌ها برای یک گیمر در این بازی ضروری است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با انواع ساختمان ها در بازی Clash of Clans – کلش اف کلنز

در بازی محبوب کلش اف کلنز ساختمان های مختلفی وجود دارند که شما باید در حین انجام بازی به وظیفه و آپگرید کردن آن‌ها دقت کنید. اگر به تازگی به جمع گیمرهای بازی Clash of Clans (کلش اف کلنز) پیوسته‌اید و با ساختمان های مختلف موجود در بازی چندان آشنایی ندارید، به هیچ وجه این مقاله اختصاصی را از دست ندهید.

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

ساختمان اصلی: تاون هال – Town Hall

تاون هال ساختمان اصلی که در هر دهکده وجود دارد. این ساختمان بسیار حائز اهمیت بوده و کل قابلیت‌ها و آپگریدهای در دسترس گیمر با آن ارتباط دارد. در هنگام حمله به دشمنان سعی کنید که تاول آن‌ها را مورد هدف قرار دهید، همچنین در نظر داشته باشید که دشمنان شما هم احتمالا با همین استراتژی به شما حمله می‌کنند.

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

بنابراین سعی کنید که همواره تاون هال را در مرکز دهکده خود قرار دهید تا دشمنانتان در حین حمله به سختی قادر به دسترسی به آن باشند. با ارتقاء این ساختمان در بازی می‌توانید به سازه های دفاعی، ساختمان های خدماتی، تله ها و غیره متنوع تر، جدیدتر و قدرتمندتر دست پیدا کنید. تاون هال در بازی کلش اف کلنز می‌تواند تا ۱۰ مرحله آپگرید شود.

ساختمان های منبع (Resources)

این دسته از ساختمان ها با لمس گزینه Shop و سپس انتخاب Resources در دسترستان قرار می‌گیرند. همانطور که از نام این سازه‌ها مشخص است، آن‌ها مربوط به جمع‌آوری منابع اصلی بازی نظیر طلا و اکسیر هستند.

ساختمان های کلش اف کلنز: معدن طلا – Gold Mine

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

همانطور که از نام این ساختمان مشخص است، با استفاده از آن می‌توانید به جمع آوری طلا بپردازید. معدن طلا یا همان Gold Mine شامل ۱۱ آپگرید می‌شود. با ارتقاء یا آپگرید معدن طلا می‌توانید ظرفیت و سرعت تولید طلا توسط آن را افزایش دهید.

ساختمان های کلش اف کلنز: انبار طلا – Gold Storage

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

انبار طلا به منظور ذخیره کردن طلا مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را تا ۱۱ مرحله ارتقاء دهید. با ارتقاء این ساختمان ظرفیت ذخیره سازی آن افزایش پیدا می‌کند. برای مثال در لول ۱ حداکثر ظرفیت ذخیره سازی طلا در این سازه برابر با ۱۵۰۰ طلا است، اما در لول ۱۱ این ظرفیت برابر با ۲،۰۰۰،۰۰۰ طلا می‌شود.

حتما بخوانید:  معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Rage یا ریج (خشم)

ساختمان های کلش اف کلنز: انبار اکسیر – Elixir Storage

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

این ساختمان برای ذخیره کردن اکسیر بنفش رنگ ارائه شده است و شامل ۱۱ آپگرید می‌شود. در لول ۱ ظرفیت این انبار برابر با ۱۵۰۰ است اما در لول ۱۱ این ظرفیت به ۲،۰۰۰،۰۰۰ افزایش پیدا می‌کند.

ساختمان های کلش اف کلنز: معدن اکسیر – Elixir Mine

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

این ساختمان در واقع نوعی معدن است که در آن اکسیر تولید می‌شود. این سازه در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) تا ۱۲ مرحله قابل ارتقاء است. دقت داشته باشید که شما در ساخت تعداد این سازه ها با توجه به لول و شرایط بازی با محدودیت مواجه خواهید بود. با آپگرید معدن اکسیر علاوه بر افزایش ظرفیت، توان تولید آن هم افزایش پیدا می‌کند.

ساختمان های کلش اف کلنز: انبار اکسیر سیاه – Dark Elixir Storage

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

این ساختمان برای ذخیره کردن اکسیر سیاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و شامل ۶ لول یا آپگرید است. بدیعی است که با آپگرید این ساختمان، ظرفیت ذخیره سازی اکسیر سیاه در آن افزایش پیدا می‌کند.

ساختمان های کلش اف کلنز: معدن اکسیر سیاه – Dark Elixir Mine

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

این ساختمان منجر به کسب اکسیر سیاه می‌شود و دارای ۶ آپگرید است. در ساخت تعداد این سازه ها با توجه به لول و شرایط بازی با محدودیت مواجه خواهید بود و طبیعی است که هرچه این سازه را آپگرید کنید، ظرفیت و توان تولید آن افزایش می‌یابد.

ساختمان های دفاعی (Defenses)

ساختمان های دفاعی نقش بسیار مهمی را در بازی کلش اف کلز (Clash of Clans) ایفاء می‌کنند. این سازه ها سبب می‌شوند تا شما در قبال حملات دشمنان قدرت مقابله داشته باشید. برای دستیابی به این ساختمان ها وارد بخش Shop و سپس Defenses شوید. موارد زیر شامل سختمان های دفاعی بازی کلش اف کلنز می‌شوند.

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

ساختمان های دفاعی در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بسیار متنوع و متعدد هستند. کاملا مشخص است که هر چه هزینه بیشتری برای خرید سازه دفاعی صرف شود، قدرت آن نیز بیشتر خواهد بود. از جمله ساختمان های دفاعی موجود در بازی Clash of Clans می‌توان به مواردی همچون توپخانه (Cannon)، دیوار (Wall)، آرچر تاور (Archer Tower)، مورتار (Mortar)، ایر دفنس (Air Defense) و غیره اشاره کرد.

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

ساختمان های ارتشی (Army)

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

ساختمان های ارتشی در واقع ساختمان هایی هستند که به شما این اجازه را می‌دهند تا سرباز های مختلف بسازید و با استفاده از آن‌ها به دشمنان حمله‌ور شوید. یکی از مهم ترین ساختمان های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) همین ساختمان ها محسوب می‌شوند. سازه های ارتشی در بازی کلش بسیار متنوع هستند و شامل مواردی همچون سربازخانه (Barracks)، آزمایشگاه (Laboratory)، اسپل فکتوری (Spell Factory) و غیره می‌شوند. برای دسترسی به این سازه ها باید پس از انتخاب گزینه Shop گزینه ARMY را لمس کنید.

ساختمان های دکوری (Decorations)

ساختمان های بازی کلش اف کلنز

دسته دیگری از ساختمان های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) سازه های دکوری هستند که برای زیباسازی دهکده و شهر خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای دسترسی به این سازه ها باید پس از انتخاب گزینه Shop وارد بخش Decorations شوید.

 

منبع: موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *