قالب وردپرس درنا توس
خانه / اخبار بازی موبایل / معرفی بازی Dragons: Titan Uprising

معرفی بازی Dragons: Titan Uprising

به نام خدا

با معرفی یکی دیگر از بازی های هیجان انگیز برای موبایل در خدمت شما هستیم!

باماهمراه باشید…

دیگر وقتش رسیده برای هر فیلم/انیمیشن بلاک‌باستری که منتشر می‌شود یک بازی موبایل هم کنار بگذاریم. سیاست انتشار بازی‌های الهام گرفته از آثار هالیوودی فراگیرتر از همیشه شده و از طرفی تلفن‌های هوشمند به‌خاطر جامعه مخاطبین بزرگتر و البته چالش‌های کمتر توسعه بازی برای آن‌ها، بهترین پلتفرم برای این هستند تا کمپانی فیلم‌ساز عنوانش را روی آن عرضه کرده و با یک تیر دو نشان بزند.

هم از برند فیلم/انیمیشن استفاده کند و کاربران را به سمت خودش بکشاند و هم به کمک بازی موبایل، محصول روی پرده خود را تبلیغ کند. حالا قرعه به نام How to Train Your Dragon 3 افتاده، آخرین ماجراجویی هیکاپ و اژدهایش روی پرده‌های نقره‌ای که کمتر از یک ماه دیگر به اکران جهانی می‌رسد.

مشابه ۹۹ درصد فیلم/بازی‌های کنونی گوشی Dragons: Titan Uprising نیز حرف جدیدی برای گفتن ندارد. سازنده دوباره به سراغ ایده‌هایی که رفته قبلا جواب‌شان را پس داده‌اند، با این تفاوت که ظاهر عوض شده و همه چیز رنگ و بوی دنیای انیمیشن را به خودش گرفته است. مشخصا به‌خاطر این مسئله، بازی نمی‌تواند کسانی که به دنبال یک تجربه متفاوت هستند را راضی نگه دارد.

بازی مربی اژدها

  •  Dragons: Titan Uprising آنلاین است.

با این حال و به لطف یک ویژگی، Dragons: Titan Uprising پتانسیل این را دارد تا گروهی از دارندگان دیوایس‌های هوشمند را سرگرم کند. همان ویژگی که باعث شده تکراری‌ترین بازی‌ فیلم‌های گوشی نیز به موفقیت برسند؛ حضور شخصیت‌های دنیای How to Train Your Dragon.

Titan Uprising ترکیبی از سبک اکشن و جورکردنی (Match 3) است. در هر مرحله از بازی، باید با اژدهایانی که دارید نیردهای دشمن را از بین ببرید و برای این کار هم کافیست اشکال پایین صفحه را جابه‌جا کنید؛ اگر سه الماس یا بیشتر را در جهت‌های مختلف کنار یکدیگر بگذارید، اژدهایانتان به حریف ضربه می‌زنند.

بازی مربی اژدها

هر اژدها یک قدرت ویژه نیز دارد که با چینش الماس‌های مربوط خودش فعال خواهد شد.

هر نوع الماس مربوط به یک اژدها بوده و مثلا اگر الماس‌های سبز را پیش هم بچینید، اژدهای این گروه ابتدا حمله می‌کند. چون هر اژدها نکات مثبت و منفی خودش را دارد، این استراتژی گاهی اوقات می‌تواند روی پیروزی نقش داشته باشد. البته به اندازه بقیه بازی‌های این سبک تاثیرگذار نیست.

با این حال حضورش تا همین اندازه توانسته روند تکراری شدن Titan Uprising را کندتر کند. همچنین مشابه کندی کراش، چینش بیش از سه الماس کنار یکدیگر منجر به تولید الماس قدرتمندتری خواهد شد که اگر آن را با بقیه ترکیب کنید، یک ضربه مهلک‌تر به دشمنان وارد می‌شود.

برای بازیکن‌هایی که با انیمیشن خاطره دارند، Titan Uprising حکم یک تجدید دیدار و ماجراجویی طولانی‌تر در دنیای مربی اژدها را دارد. بازی با دست گذاشتن روی همان ویژگی‌های مثبت سبک جورکردنی سعی کرده مخاطبینش را پای نبرد هیکاپ با دشمنانش بنشاند. اگر جامعه مخاطبین بازی را طرفداران انیمیشن در نظر بگیریم، سازنده تا حدی توانسته به هدفش برسد.

Dragons: Titan Uprising
  • Dragons: Titan Uprising
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Ludia
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۷۷۶٫۷ / ۳۵۹ مگابایت

درباره ی AMIR_XP

امیر هستم.نویسنده این سایت! خوشحالم که وقتم رو در کنار شما کاربران عزیز میگذرونم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *