قالب وردپرس درنا توس
خانه / پابجی موبایل / ترفندهای بازی پابجی موبایل

ترفندهای بازی پابجی موبایل

به نام خدا – در این پست از سایت اختصاصی بازی موبایل، ترفندهای بازی pubg mobile برای شما اماده شده است.

بازی پابجی موبایل مدتی است با زبان انگلیسی در گوگل پلی منتشر شده است. در ادامه میتوانید ترفندهای مربوط به این بازی را بخوانید و از ان ها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

شما در ابتدا نه سلاحی دارید! نه تدارکاتی دارید و نه چیز دیگری! خودتانید و خودتان ! مهمترین قدم اولتان به دست اوردن لوت خوب با انتخاب مکان مناسب برای فرود است. مکانی انتخاب کنید با حدود ۲ – ۳ ساختمان و مستقیما در انجا با چتر فرود بیایید. دلیلی که میگوییم در مکانی فرود بیایید که کم جمعیت باشد، این است که شما در انجا میتوانید بیشتر زنده بمانید،در حالی که بیشتر بازیکنان در جاهایی که ساختمان های زیاد و لوت زیادی وجود دارد فرود می ایند و در نتیجه زودتر هم همدیگر را میکشند.

چتر نجات شما اتوماتیک باز خواهد شد،شما بازیکن خود را میتوانید با جوی استیک کنترل کنید. سعی کنید اولین نفری باشید که فرود می ایید تا در نتیجه لوت بهتری به دست اورید. به اتاق های ساختمان ها بروید و هر نوع ایتمی را بردارید.

لطفا دقت کنید که در بازی پابجی موبایل اگر نتوانید اقدام به تجهیز کردن خودتان به سلاح و ایتم ها کنید نخواهید توانست که زنده بمانید. زمانی که فرود امدید ، وقتتان را هدر ندهید و شروع به جستجو برای لوت کنید. بهترین سلاح ها و مهمات شانس شما را برای اول شدن در بازی را افزایش خواهد داد.

 

نقشه هدایتگر شماست

در پابجی موبایل جهت یابی بسیار مهم است. یک نقشه در صفحه شما هست، بر روی مپ بزنید و زوم کنید تا مکان خودتان را بشناسید، مکان امن و مکان قرمز را بببینید. اگر در روی مکان قرمز هستید ( روی نقشه چک کنید )، سعی کنید با بیشترین سرعت ممکن انجا را ترک کنید. اگر از مکان امن ( دایره ) بیرون هستید، سعی کنید با بیشترین سرعت ممکن خودتان را به ان برسانید.

› یکی از بهترین راه ها برای بقا در پابجی موبایل نگهداری خودتان در مرز منطقه امن هست که شانس روبرو شدن با دشمنان را کمتر میکند.

 

› اگر مرزها زیادکاهش پیدا میکنند ، به داخل و مکان کوهستانی بروید.

 

› اگر منطقه امن بسیار زیاد کاهش یافته، پس کاور خوبی پیدا کنید، بوته، درختان، فنس و… و از خودتان در مکان مستحکم یا کوهستانی مراقبت کنید. از سوی دیگر، اگر شما در این شرایط حرکت میکنید، پس احتمالا دشمن شما مکان شما را شناسایی خواهد کرد و به راحتی شما را خواهد کشت. پس کاور خوب بیشترین اولیوت شما برای بقا تا اخرین نفر در میدان جنگ بازی پابجی موبایل خواهد بود.

 

› اگر شما ویژگی برداشتن اتوماتیک را فعال کرده باشید، سپس شما باید همه ایتم هایی را که در کیفتان دارید را چک کنید. بهترین مهمات را انتخاب کنید، اگر سطح hp کمی دارید، سپس از جعبه کمک اولیه یا بانداژ یا نوشیدنی انرژی زا ( اگر دارید ) استفاده کنید تا سطح سلامتیتان بازیابی شود.

 

› بسیار واضح است  بازیکنی که اول ان یکی را میبیند مزیت این را دارد که دشمن را بکشد. پس خودداری کنید از این که اجازه بدهید به دشمنتان شما را ببیند، کشتن درست و حسابی ان ها ( بدون اجازه دادن دیدن شما ) شانس شما رو برای اول شدن افزایش میدهد. در این مورد شما دقیق هدفگزاری کنید، شلیکتان را از دست ندهید و زمان هدف گرفتن و زدنتان را یکی کنید! وقتی اماده زدن هستید ایستاده باشید.

 

این ها ترفندهای بازی پابجی، برای اول شدن در بازی بودند.  همه به استراتژی شما وابسته است، این که چگونه خودتون رو از دیگران مخفی میکنید، چگونه دشمناتان را هدف گیری میکنید، چگونه بازیکن خود را کنترل میکنید، مهارت های شما ، مهارت شات شما، نقطه فرود امدنتان، و  به دست اوردن ایتم های با ارزش در بازی برای زنده ماندن شما در بازی و از بین بردن حریفانتان.

 

شما میتونید بازی پابجی موبایل رو از این پست دانلود کنید. کلیک کنید

 

منبع: برداشت ازاد از mrguider

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *