قالب وردپرس درنا توس
خانه / گوناگون / بررسی و معرفی بازی موبایلی Infinity Loop: HEX + لینک دانلود ios و اندروید

بررسی و معرفی بازی موبایلی Infinity Loop: HEX + لینک دانلود ios و اندروید

به نام خدا – در این پست به معرفی بازی موبایلی Infinity Loop: HEX پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

ساخت ادامه برای Infinity Loop از آن دسته اتفاقاتی بود که اصلا انتظارش را نداشتیم. نه برای اینکه Infinity Loop لیاقت ادامه یافتن را ندارد. اتفاقا ساخته Infinity Games به واسطه گیم پلی ساده و تلفیقی با المان های آرامش بخش توانست به موفقیت های گوناگونی برسد و یکی از لذت بخش ترین بازی های پارسال لقب بگیرد.

Infinity Loop به نوعی یک «تتریس مدرن» بود و در آن جای چینش آیتم ها برای ساخت ساختمان های مختلف باید به حلقه های بی پایان می رسیدید. هدفی ظاهرا ساده که وقتی به دست به انجام بازی می زدید تازه به چالش های فراوانش و خلاقیت های Infinity Games پی می بردید.

قسمت نخست Infinity Loop بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شد و موفق ترین بازی استودیوی Infinity Games به شمار می رود.

آن ها توانستند تجربه ای را ارائه بدهند که ضمن سادگی، طعم شیرین سختی را به بازیکن ها بچشاند. اما علت اینکه از توسعه ادامه این عنوان لذت بخش تعجب کردیم، وجود همان مکانیزم ها با تغییرات اندک در Infinity Loop: HEX است. Infinity Games برای بازی هایش همیشه از یک شعار وسوسه برانگیز استفاده می کند.

آن هم این است که مرحله های ساخته های آن ها «بی نهایت» هستند؛ همانگونه که نام توسعه دهنده هم نشان می دهد. خوب حالا اینجا یک پرسش مطرح می شود. اگر قرار بود مرحله های Infinity Loop بی نهایت باشند برای چه سازنده با تغییرات کمِ مکانیزم های اصلی ادامه آن را ساخت؟

با چرخاندن آیتم ها به یک شکل منطقی برسید. بازی فعلا در گوگل پلی موفق شده میانگین امتیازی ۴٫۸ را کسب کند.

جوابش شاید افزایش درآمدزایی باشد ولی مهم اینجاست که HEX [با وجود نداشتن تازگی ابتدایی] به علت طراحی بهتر و پخته تر پازل ها یک تجربه به مراتب سرگرم کننده برای تان به ارمغان می آورد. بزرگترین تغییر HEX نسبت به گذشته را باید چرخش ۶۰ درجه آیتم ها بنامیم.

یعنی چه؟ مشابه گذشته مهمترین هدف شما با HEX ساخت حلقه های بی نهایت است. درهر مرحله آیتم هایی به شکل های مختلف وجود دارد که در گوشه های مختلف صفحه پخش شده اند. حالا با لمس هر کدام از این آیتم ها، آن ها ۶۰ درجه می چرخند.

در قسمت پیشین چرخش آیتم ها ۹۰ درجه بود و بنابراین می توانستید آن ها را به ۴ جهت مختلف بچرخانید. در حالی که آیتم های HEX به ۶ جهت چرخیده و Infinity Games با استفاده از همین تغییرات ساده و البته اضافه سازی اشکال متفاوت توانسته HEX را جذاب تر از Infinity Loop بکند.

این اسکرین شات به خوبی تفاوت بین Infinity Loop و Hex را نشان می دهد؛ عکس راست مربوط به Infinity Loop بوده و عکس چپ مرتبط با Hex است.

با پیشروی، تعداد آیتم های درون صفحه افزایش یافته و از طرفی حلقه های بی نهایت الگوهای پیچیده تری پیدا می کنند. تمام توضیحات پیرامون گیم پلی Infinity Loop: HEX همین بود. سازنده مشابه گذشته به سادگی ها اهمیت زیادی داده و سعی کرده عنوانش را از پیچیدگی های اضافی دور کند.

اما علت آرامش بخش بودن بازی های Infinity Games همیشه سادگی لا به لای مکانیزم های گیم پلی آن نیست. بلکه موسیقی و استفاده از رنگ های زیبا برای محیط هم نقش مهمی روی افزایش جذابیت و ذات آرامش بخش عناوین این سازنده ایفا می کنند که خوشبختانه آن ها توانسته اند راه خود را به Infinity Loop: HEX پیدا نمایند.

موسیقی به خوبی شما را با گیم پلی همراه می کند و ترکیب این دو با رنگ بندی جذاب محیط معجونی به نام آرامش را به بازی هدیه می دهد. حرف هایمان را این گونه به پایان می رسانیم که HEX همانند قسمت پیشین با تکیه بر «سادگی»، «آرامش» و «مرحله های بی نهایت» یکی از جذاب ترین بازی های امسال لقب بوده و تجربه اش را پیشنهاد می کنیم.

∞ Infinity Loop: HEX
  • ∞ Infinity Loop: HEX
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: ∞ Infinity Games
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۸۴٫۹ / ۱۸ مگابایت

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟  جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید لینک گوگل پلی بازی را در ربات apkdl_bot@ گذاشته و بعداز  آپلود در خود تلگرام، دانلود کنید.

 

منبع: دیجیاتو

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *