قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش رویال / آموزش رفع مشکل اتصال به فیسبوک در clash royale ( کلش رویال)

آموزش رفع مشکل اتصال به فیسبوک در clash royale ( کلش رویال)

به نام خدا – در این پست به اموزش حل مشکل ااتصال شدن کلش رویال به فیس بوک پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

اگر برای اتصال به فیسبوک در بازی کلش رویال (Clash Royale) با مشکل مواجه شده‌اید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه حل مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در اندروید iOS بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال (Clash Royale)

بازی کلش رویال (Clash Royale) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با اکانت فیسبوک خود سینک شوید. اما در برخی موارد مشکلاتی برای مشکل اتصال اکانت فیسبوک به بازی کلش رویال ایجاد می‌شود. این مشکلات هم در اندروید و هم در iOS یا آیفون و آیپد های اپل مشاهده شده‌اند.برای رفع مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در اندروید iOS روش های مختلفی وجود دارند، اما برخی از آن‌ها موثرتر از سایر موارد عمل می‌کنند.

ما در این مقاله قصد داریم که به این روش های موثر برای حل مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در دو سیستم عامل اندروید و iOS اشاره کنیم.

 

حل مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در اندروید و iOS

حل مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در iOS

پیش از اینکه راه حل های اصلی رفع مشکل وصل شدن به اکانت فیسبوک در بازی کلش رویال سیستم عامل iOS را بررسی کنیم، ابتدا از شما می‌خواهیم که از سینک بودن گیم سنتر آیدی (Game Center ID) خود با بازی کلش رویال و امکان سیو کردن بازی اطمینان حاصل کنید. سپس مراحل زیر را برای رفع مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال طی کنید:

  • اپلیکیشن فیسبوک را دانلود و در آیفون یا ایپدتان نصب کنید. برنامه فیسبوک را اجرا و در صورت نیازی یک بار وارد اکانت فیسبوک خود شوید. آیکون سه نقطه ای موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه برنامه را لمس و گزینه Log Out را انتخاب کنید.
  • مرورگر سافاری را اجرا و با کلیک بر روی این قسمت به سایت فیسبوک بروید و اکانت خود را از طریق این مرورگر هم لاگ اوت (Log Out) کنید.
  • حال به منوی Settings دستگاه بروید و گزینه Facebook را انتخاب کنید. نام اکانت خود را لمس کنید و سپس گزینه Delete را انتخاب نمایید تا دستور حذف اکانت فیسبوک از آیفون یا آیپد صادر شود. گزینه Remove Facebook info را انتخاب کنید. پس از انجام اقدامات یاد شد، بار دیگر اکانت فیسبوک خود را در این بخش از سیستم عامل iOS وارد کنید.
  • بازی کلش رویال را اجرا کنید و اکانت فیسبوک خود را با بازی سینک نمایید.

به احتمال زیاد با طی کردن مراحل فوق مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در دستگاه آی او اسی شما برطرف می‌شود. اگر این چنین نشد، از دو روشی استفاده کنید که در انتهای این مقاله شرح داده‌ایم و در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده هستند.

رفع مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در اندروید

اما برای حل مشکل وصل شدن به فیسبوک بازی کلش رویال در سیستم عامل اندروید باید مراحل متفاوتی طی شود. پیش از هر چیز حتما از سینک بودن اکانت گوگل خود با بازی کلش رویال اطمینان حاصل کنید. سپس مراحل زیر را برای رفع مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال طی نمایید:

  • اپلیکیشن فیسبوک را نصب و از طریق آن وارد اکانت خود شوید. سپس آیکون سه نقطه موجود در برنامه را لمس و با انتخاب گزینه Log Out از اکانت خارج گردید.
  • به بخش Settings گوشی و سپس Accounts بروید. گزینه Facebook را انتخاب و اکانت فعال خود را از این بخش حذف کنید. نگران نباشید این مسئله منجر به حذف اکانت فیسبوک شما نمی‌شود و فقط اکانت فیسبوکتان را در دستگاه اندرویدی پاک می‌کند.
  • باز هم به منوی Settings مراجعه کرده و این بار گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید. سپس برنامه Facebook را از لیست برنامه ها انتخاب و گزینه Clear Data را انتخاب کنید تا دیتای برنامه فیسبوک هم حذف شود.
  • حال در همان منوی اپلیکیشن هایی که هستید، بازی Clash Royale را انتخاب کنید و این گزینه Clear Data را لمس نمایید. دقت داشته باشید که حتما قبل از انجام این کار، همانگونه که در ابتدای این بخش گفتیم، از متصل بودن کلش رویال به اکانت گوگل خود اطمینان حاصل کنید تا با پاک کردن دیتای بازی، دستاوردهایتان از بین نروند و در اکانت گوگل ذخیره شده باشند.
  • حال گوشی یا تبلت اندرویدی خود را ریستارت کنید.
  • برنامه فیسبوک را اجرا و اکانت خود را در آن لاگین (Log in) کنید.
  • بازی کلش رویال (Clash Royale) را اجرا و سعی کنید که اکانت فیسبوک خود را با بازی سینک نمایید.

به احتمال زیاد با طی کردن مراحل فوق مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در دستگاه اندرویدی شما برطرف می‌شود. اگر این چنین نشد، از دو روشی استفاده کنید که در ادامه این مقاله شرح می‌دهیم. دو روش مذکور در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده هستند.

حل مشکل وصل نشدن کلش رویال به فیسبوک با استفاده از قابلیت Facebook Games (قابل استفاده در اندروید و iOS)

قابلیت Facebook Games هم می‌تواند ناجی شما برای رفع مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال شود. این روش در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است. بدین منظور لازم است که یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ را در اختیار داشته و مراحل زیر را طی کنید:

حل مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال در اندروید و iOS

  • در گوشی خود برنامه فیسبوک را اجرا کنید و وارد اکانت خود شوید.
  • در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود مرورگر را اجرا و با کلیک بر روی این قسمت به صفحه Facebook Games بازی کلش رویال مراجعه کنید.
  • بر روی گزینه Send to Mobile کلیک کنید.

به همین سادگی اکانت فیسبوک شما به طور خودکار با بازی کلش رویال نصب شده در دستگاهتان سینک می‌شود.

حل مشکل وصل نشدن کلش رویال به فیسبوک با استفاده از مرورگر پافین (قابلیت استفاده در اندروید و iOS)

با استفاده از مرورگر پافین یا همان Puffin Browser هم می‌توانید مشکل اتصال به فیسبوک کلش رویال را در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS برطرف سازید. برای انجام این کار مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • تمام اپلیکیشن هایی که در دستگاه و پس زمینه آن اجرا شده‌اند را متوقف کنید.
  • برنامه فیسبوک را از گوشی خود حذف کنید.
  • مرورگر پافین را بر روی دستگاه نصب نمایید. با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید نسخه اندرویدی این مرورگر را دانلود نمایید و با کلیک بر روی این قسمت هم قادر به دانلود نسخه آی او اسی این مرورگر خواهید بود.
  • بعد از نصب مرورگر پافین، از طریق آن به سایت فیسبوک بروید و وارد اکانت خود شوید.
  • حال بازی کلش رویال (Clash Royale) را اجرا کنید و سعی در سینک کردن اکانت فیسبوک با بازی داشته باشید.

 

منبع : موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *