قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش رویال / نحوه تغیر نام در کلش رویال ( clash royale) برای بار اول و بیشتر

نحوه تغیر نام در کلش رویال ( clash royale) برای بار اول و بیشتر

به نام خدا – در این پست به اموزش نحوه تغییر نام در کلش رویال پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

اگر تمایل دارید که نام خود در بازی کلش رویال (Clash Royale) را تغییر دهید، این مقاله هر آنچه باید در رابطه با این امر بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تغییر نام کلش رویال حتی برای بار دوم و سوم بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر نام کلش رویال (Clash Royale)

بازی کلش رویال هم از جمله بازی های اعتیاد آوری است که توسط شرکت سوپرسل طراحی و منتشر شده، بنابراین بسیاری از قوانین آن شبیه به قوانین بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) هستند. قانون تغییر نام کلش رویال هم از ای موضوع مستثنا نیست! بنابراین در حالت عادی هر گیمر بازی کلش رویال می‌تواند یک بار نام اکانت خود را تغییر دهد.

اما این مسئله به آن معنا نیست که اگر یک بار نام اکانت خود را تغییر دادید، دیگر هیچ راهی برای تغییر مجدد نام شما در این بازی وجود نداشته باشد. در این مقاله قصد داریم به آموزش تغییر نام کلش رویال برای بار اول، دوم و سوم و غیره اشاره کنیم.

 

آموزش تغییر نام کلش رویال برای بار اول، دوم و سوم

تغییر نام کلش رویال برای بار اول

اگر تا پیش از این از قابلیت تغییر نام کلش رویال (Clash Royale) استفاده نکرده‌اید، می‌توانید بدون هیچ دردسر و مشکلی نام خود را در این بازی تغییر دهید. البته در نظر داشته باشید که تغییر نام با استفاده از این روش فقط یک بار در کلش رویال قابل انجام است. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • بازی کلش رویال (Clash Royale) را در گوشی یا تبلت خود اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را لمس نمایید.
  • گزینه Change Name را انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایش داده شده، نام جدید مورد نظرتان را وارد کنید.
  • گزینه Continue را لمس کنید.

آموزش تغییر نام کلش رویال برای بار اول، دوم و سوم

به همین سادگی نام شما در کلش رویال قابل تغییر است. اما بعد از اینکه از این قابلیت یک بار استفاده شد، دیگر گزینه Change Name در منوی تنظیمات غیر فعال و غیرقابل استفاده می‌شود.

تغییر نام کلش رویال برای بار دوم و سوم

اما اگر قبل از این از قابلیت تغییر نام کلش رویال (Change Name) استفاده کرده‌اید و باز هم می‌خواهید نام خود را برای چندمین بار تغییر دهید، باید با سوپرسل وارد مذاکره شوید. ضمنا برای انجام این کار باید به نکات بسیار دقیق و مهمی دقت داشته باشید که عدم توجه به آن‌ها ممکن است منجر شود سوپرسل تغییر نام را برایتان انجام ندهید.

آموزش تغییر نام کلش رویال برای بار اول، دوم و سوم

سوپرسل قوانینی دارد و به موجب این قوانین فقط در برخی شرایط خاص امکان تغییر نام کلش رویال برای بار دوم، سوم و غیره را فراهم می‌کند. سوپرسل به صورت رسمی اشاره داشته که فقط تحت دو مورد زیر نام اکانت افراد را برای بار دوم و سوم تغییر می‌دهد:

  • اگر نام اکانت فرد شامل نام و نام خانوادگی وی شود.
  • اگر بنا به هر دلیل نام اکانت فرد توهین آمیز باشد.

بنابراین اگر شما در نام اکانت کلش رویال خود از نام و نام خانوادگی خود استفاده کرده باشید، شانس اینکه تغییر نام بار دیگر از سوی سوپرسل انجام شود بسیار بالاست. شما باید در متن درخواست خود به گونه‌ای صحبت کنید که سوپرسل تحت تاثیر قرار بگیرد و حداقل تصور کند که یکی از دو شرایط فوق در نام شما وجود دارد. در عکس زیر دو نمونه از پیام هایی که می‌توانید بدین منظور از آن‌ها استفاده کنید ضمیمه شده‌اند. در پیام سمت چپ اشاره شده که از استفاده نام و نام خانوادگی در نام اکانت کلش رویال خود رنج می‌برید و در پیام سمت راست گفته شده که از استفاده یک نام توهین آمیز و تمسخر آمیز رنج می‌برید و قصد تغییر آن را دارید. دقت داشته باشید که عبارت اولی که زیر آن خط کشیده شده نام فعلی اکانت شماست و عبارت دومی که زیر آن خط کشیده شده نامی است که تمایل دارید برای اکانت شما در نظر گرفته شود.

آموزش تغییر نام کلش رویال برای بار اول، دوم و سوم

یکی از ترفندهایی که در برخی شرایط تغییر نام کلش رویال برای بار دوم و سوم جواب می‌دهد این است که به سوپرسل بگویید نام شما بنا به هر دلیل توسط سایر افراد مورد تمسخر قرار می‌گیرد! در این شرایط هم ممکن است سوپرسل قانع شده و اقدام به تغییر نام اکانت شما بکند. اما چگونه با سوپرسل ارتباط برقرار کنیم و درخواست تغییر نام کلش رویال را ارائه کنیم؟

نحوه ارسال درخواست تغییر نام کلش رویال برای بار دوم و سوم

به منظور ارسال تغییر نام کلش رویال کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • بازی کلش رویال (Clash Royale) را در دستگاه خود اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را لمس کنید.
  • گزینه Help and Support را انتخاب کنید.
  • گزینه My Account را لمس کنید.
  • گزینه I can’t change my name را انتخاب کنید.
  • در نوار زیر صفحه، گزینه No را لمس کنید. به محض لمس این گزینه عبارت Contact Us در این قسمت از صفحه نمایان می‌شود.
  • عبارت Contact Us را لمس کنید.

آموزش تغییر نام کلش رویال برای بار اول، دوم و سوم

حال می‌توانید متن پیام مورد نظرتان را وارد و از سوپرسل بخواهید که نام اکانت کلش رویال (Clash Royale) شما را تغییر دهد.

 

منبع : موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *