قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازی هیجانی / معرفی و دانلود بازی MARVEL Strike Force برای اندروید و ios

معرفی و دانلود بازی MARVEL Strike Force برای اندروید و ios

به نام خدا – در این پست از سایت اختصاصی بازی موبایل به معرفی بازی MARVEL Strike Force پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید

 

رقابت بین مارول و دی سی به صنعت بازی های ویدیویی هم کشیده شده است. چند سال پیش دی سی با سری بتمن آرکام توانست استانداردهای جدیدی برای بازی های ابرقهرمانی به وجود بیاورد و حالا مارول نیز دست به کار شده و نمی خواهد از این قافله عقب بماند.

آن ها نه تنها امسال و در همکاری با سونی، اسپایدرمن را عرضه می کنند بلکه یک بازی با محوریت گروه اونجرز هم در دست ساخت دارند. از طرفی برای موبایل شاهد عرضه یک بازی با نام MARVEL Strike Force خواهیم بود که البته فعلا در مرحله عرضه محدود (Soft Launch) به سر می برد.

برای اسپایدرمن و اونجرز که باید تا زمان انتشار آن ها صبر کنیم، بنابراین می ماند «مارول استریک فورس»؛ آیا بازی می تواند به اندازه MARVEL Future Fight موفق ظاهر شود؟ با توجه به تجربه ای که از بازی داشتیم، به احتمال زیاد همین اتفاق خواهد افتاد.

مارول استریک فورس عنوانی آنلاین بوده و برای تجربه آن نیازمند نرم افزارهای تغییر آی پی نیستید.

مارول استریک فورس خیلی شبیه به Star Wars: Galaxy of Heroes و بازی های هم سبکش است. در اینجا نیز تا حداکثر پنج شخصیت را از میان قهرمانان دنیای مارول انتخاب می کنید و در جنگ های نوبتی به مصاف دشمنان می روید؛ هر بار با یک کاراکتر به سمت دشمن هجوم می برید و سپس نوبت به جبهه مقابل می رسد.

این روند تا زمانی که یکی از تیم ها تمام اعضایش را از دست بدهد ادامه می یابد. اما چیزی که بازی را نسبت به عناوین مشابه متمایز می کند، استفاده از شخصیت های دنیای مارول است. در مارول استریک فورس خبری از شخصیت های منفی و مثبت دنیای استاروارز نیست و با اسپایدرمن، پانیشر، هالک، لوکی کیج و ده ها هیروی محبوب دیگر طرف هستید.

MARVEL Strike Force

بازی داستان حمله التیموس به زمین را روایت می کند، بخش عجیب ماجرا اینجاست که بعضی کاراکترها همانند هالک یا مرد آهنی در جبهه او هستند و حالا باید با آن ها مبارزه کنید.

بنابراین هر چند هسته اصلی گیم پلی دست نخورده باقی مانده ولی وجود همین ابرقهرمانان متفاوت و قدرت های مختلفی که هر کدام دارند باعث شده تا مارول استریک فورس با تمام شباهت هایش همچنان یک تجربه سرگرم کننده برای علاقه مندان به دنیای مارول به ارمغان بیاورد.

جدا از اینکه اگر استودیوی فاکس نکست گیمز (FoxNext Games) برای این عنوان هم همان روند استاروارز: گلکسی آو هیروز را پیش بگیرد می توانیم انتظار کاراکترهای خیلی بیشتری را در مارول استریک فورس داشته باشیم. مهمترین محرک موفقیت این عنوان نیز به همین تعداد خوب ابرقهرمانان باز می گردد؛ بازی در حال حاضر بیش از ۶۰ هیرو دارد.

با آیتم هایی که بعد از پیروزی به دست می آورید، می توانید کاراکترهای خودتان را قوی تر کرده و قابلیت هیا جدیدی را برای آن ها آزاد کنید.

اما در حالی که مکانیزم های اصلی گیم پلی تغییرات چندانی را به خود ندیده اید ولی از دیدگاه گرافیک بازی چند قدم از رقیبانش جلوتر است. هیروها به خوبی طراحی شده اند و تنوع عالی انیمیشن های آن ها برای هر حرکت باعث شده تا بخش دیداری زود جذابیتش را از دست ندهد.

البته در نسخه کنونی بازی گاهی اوقات افت فریم دارد و همچنین بعضی محیط ها بیش از اندازه تکرار می شوند. برای جمع بندی حرف هایمان می توانیم بگوییم که مارول استریک فورس تغییری در بازی های اکشن نوبتی ایجاد نمی کند ولی با تمام المان های تکراری اش، همچنان به خاطر جمع کردن قهرمانان مارول دور هم تجربه ای خالی از لطف به نظر نمی رسد.

MARVEL Strike Force
  • MARVEL Strike Force
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: FoxNext Games
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۱۴۷ / ۷۹ مگابایت

 

منبع: دیجیاتو

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *