قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش اف کلنز / معرفی نیروهای بازی کلش اف کلنز ( clash of clans )

معرفی نیروهای بازی کلش اف کلنز ( clash of clans )

به نام خدا – در این پست به معرفی سربازهای کلش اف کلنز پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

در بازی کلش اف کلنز می‌توانید سرباز های مختلفی را در اختیار داشته باشید. شناخت این سرباز ها و بکارگیری صحیح آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در کسب موفقیت داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی سرباز های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با سرباز های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

در بازی محبوب Clash of Clans سرباز های مختلفی وجود دارند که شما با توجه به لول و شرایط موجود قادر به استفاده از آن‌ها در نبردهایتان خواهید بود.

 

بربرین (Barbarian)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

اولین سربازی که در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) با آن آشنا می‌شوید و می‌توانید از آن استفاده کنید، بربرین است. بدیعی است که این سرباز ها فقط برای ابتدای بازی مناسب هستند و به تدریج قدرت آن‌ها برای نابودی در مراحل بالاتر کاسته می‌شود. بربرین ها می‌توانند تا ۷ لول ارتقاء داده شوند.

آرچر (Archer)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

آرچر ها یا همان کمانداران دومین سربازهایی هستند که در بازی کلش اف کلنز با آن‌ها آشنا می‌شوید. آرچرها می‌توانند با تیر و کمان از راه دور به سازه های دشمن ضربه وارد کنند و این موضوع در برخی شرایط بسیار کاربردی است. اما نقطه ضعف آرچر ها این است که جان یا اصطلاحا خون کمی دارند. آرچر ها در بازی کلش تا ۷ مرحله قابل ارتقاء هستند.

حتما بخوانید:  یهترین ترفند تلگرام: تبدیل ویدئو به ویدئو مسیج یا ویدئو نت

جاینت (Giant)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

جاینت یا غول هم از دیگر سرباز های بازی کلش آف کلنز محسوب می‌شود. جاینت ها در ابتدا به سراغ ساختمان های دفاعی دشمن می‌روند و سپس به نابودسازی سایر ساختمان ها می‌پردازند. عموما استفاده از جاینت ها در کنار آرچرها یا ویزاردها می‌تواند بازده بسیار عالی داشته باشد. جاینت ها را تا ۷ مرحله می‌توانید ارتقاء دهید.

گوبلین (Goblin)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

سرباز بعدی که باید با آن آشنا شوید، گوبلین یا جن است! گوبلین های بسیار چابک و سریع هستند و مهارت خاص در دزدیدن طلا و اکسیر دارند. در سمت مقابل نقطه ضعف گوبلین ها در خون یا جان کم خلاصه می‌شود که منجر نابودی زود هنگام آن‌ها می‌شود. گوبلین ها تا ۷ مرحله آپگرید می‌شوند.

وال بریکر (Wall Breaker)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

وال بریکر از سرباز های شجاع و فداکار در بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) است. این سرباز که شبیه به یک اسکلت است، یک بمب را حمل می‌کند و با رسیدن به دیوار منفجر شده و راه را برای سایر سرباز ها باز می‌کند. بنابراین استفاده از وال بریکرها برای نفوذ سریع به پایگاه ها یا دهکده هایی که دیوارکشی شده، می‌تواند بسیار مناسب باشد. وال بریکر ها تا ۶ مرحله قابل آپگرید هستند.

بالون (Balloon)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

بالون ها قدرت بالایی دارند و ابتدا به سراغ دیوارها و سپس به سراغ سایر بناهای دشمن می‌روند. نقطه ضعف بالون ها مربوط به سرعت حرکت بسیار پایین آن‌ها می‌شود. بنابراین باید در استفاده از بالون ها دقت کافی را به خرج دهید. بالون در بازی Clash of Clans (کلش آف کلنز) تا ۶ مرحله قابل ارتقاء است.

حتما بخوانید:  نکاتی به منظور استفاده بهتر از برنامه پریزما (Prisma) پریسما

ویزارد (Wizard)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

ویزاد ها یا جادوگر ها در بازی کلش از سربازان بسیار خوبی هستند که هم سرعت مناسبی دارند و هم قدرت ضربه زنی یا اصطلاحا دمیج (Damage) خوبی را ارائه می‌کنند. اما در سمت مقابل سختی جانی یا خون آن‌ها نسبتا کم است. ویزاردها را می‌توانید در بازی کلش تا ۶ مرحله آپگرید کنید.

هیلر (Healer)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

از دیگر سرباز های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)، هیلر ها هستند. هیلر ها سرباز هایی محسوب می‌شوند که در بازی کلش قدرت ضربه وارد کردن را ندارند و تنها نقش یک شفا دهنده را ایفاء می‌کنند. هیلر ها در نبرد می‌توانند به سربازان خون تزریق و به این صورت از مردن آن‌ها جلوگیری کنند. در بازی کلش اف کلنز می‌توان هیلر ها را تا ۴ مرحله ارتقاء داد.

دراگون (Dragon)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

دراگون ها یکی از محبوب‌ترین  سرباز های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) محسوب می‌شوند که پرواز کرده و از بالا با گلوله های آتشین به ساختمان های دشمن ضربه می‌زنند. دراگون ها در بازی کلش اف کلنز تا ۵ مرحله قابل ارتقاء هستند.

پکا (P.E.K.K.A)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

پکا جان بسیار سختی دارد و قوی‌ترین سرباز در بازی کلش اف کلنز است. قدرت پکا بسیار بالاست و می‌تواند از سد هر مانعی عبور کند. پکا تا ۵ مرحله قابل ارتقاء است.

مینیون (Minion)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

مینیون ها که موجودات کوچکی هستند با سرعت بالا پرواز و می‌توانند به ساختمان های دشمن ضربه وارد کنند. مینیون ها تا ۶ مرحله قابل ارتقاء هستند.

هوگ رایدر (Hog Rider)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

هوگ رایدر ها یک قابلیت بسیار جالب دارند و آن مربوط به توانایی آن‌ها در پریدن از دیوارها می‌شود! بنابراین با هوگ رایدر ها می‌توانید از دیوار های دشمن عبور و سریعا به نابودی ساختمان های آن‌ها بپردازید. هوگ رایدرها در بازی Clash of Clans (کلش اف کلنز) تا ۵ مرحله قابلیت ارتقاء دارند.

ولکیری (Valkyrie)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

ولکیری یا والکرای ها در واقع سرباز های زن تبر به دستی هستند که خون یا مقاومت و قدرت تخریب یا دمیج بالایی دارند. از این سرباز ها می‌توانید برای نابودی هر نوع ساختمان و مانعی در بازی کلش اف کلنز استفاده کنید. ولکیری ها تا ۴ مرحله قابل ارتقاء هستند.

حتما بخوانید:  آموزش ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ با ۴ برنامه

گولم یا گالم (Golem)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

غول ها هم بخشی از سرباز های بازی کلش اف کلنز را تشکیل می‌دهند. غول ها را با نام گولم یا گالم می‌شناسیم. این سرباز های سنگی قدرت نابودی و خون بسیار بالایی دارند، بنابراین نابود کردن آن‌ها برای دشمنان بسیار سخت خواهد بود. گولم ها را می‌توان سرباز های ویرانگر خطاب کرد که در مراحل بازی Clash of Clans تا ۵ مرحله قابلیت ارتقاء دارند.

ویچ (Witch)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

ویچ ها یا ساحره ها هم از دیگر سرباز هایی هستند که در بازی کلش اف کلنز بنا به شرایط خاص قادر به استفاده از آن‌ها در نبردهای مختلف خواهید بود. ویچ ها می‌توانند در جریان نبرد، اسکلت هایی را احضار کنند و به این صورت به پیشروی نبرد کمک کنند. در لول ۱ هر ویچ می‌تواند ۶ اسکلت را احضار نماید. ویچ ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) فقط تا ۲ مرحله قابل ارتقاء هستند.

لاوا هوند (Lava Hound)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

لاوا هوند ها را می‌توان پرندگان ضدهوایی خطاب کرد! این سرباز ها در ابتدا به سراغ ضدهوایی های دشمن رفته و سپس سایر سازه های موجود را نابود می‌کنند. در بازی کلش می‌توانید لاوا هوند را تا ۳ مرحله ارتقاء دهید.

بولر (Bowler)

سرباز های بازی کلش اف کلنز

بولر ها هم از دیگر سرباز های موجود در بازی Clash of Clans یا همان کلش اف کلنز محسوب می‌شوند که ظاهرا می‌توان آن‌ها را تا ۳ مرحله ارتقاء داد.

 

منبع: موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *