قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش اف کلنز / معرفی سازه های نظامی در کلش اف کلنز ( ۲۰۱۸ )

معرفی سازه های نظامی در کلش اف کلنز ( ۲۰۱۸ )

به نام خدا – در این پست براتون سازه های نظامی کلش اف کلنز رو معرفی کردیم.

برای مشاهده جزییات بیشتر لطفا روی عکسها کلیک کنید

سازه های نظامی

دهکده خانه

قلعه قبیله

قلعه قبیله محل نگهداری خزانه و همه نیروهای کمکی یا طلسم‌های ارسال شده توسط سایر هم‌قبیله‌ای‌ها است.

پادگان

پادگان‌ها به شما امکان آموزش نیروها برای حمله به دشمنانتان را می‌دهند. برای بازگشایی قفل واحدهای پیشرفته که بتوانند نبردهای حماسی را ببرند، پادگان‌ها را ارتقا دهید.

پادگان سیاه

درهای پادگان سیاه فقط به روی موجوداتی که از اکسیر سیاه متولد می‌شوند باز است. برای بازگشایی قفل نیروهای بیشتر با مهارت‌های مبارزاتی منحصر به فرد، این پادگان‌ها را ارتقا دهید.

ملکه کماندار

ملکه کماندار یک جنگجو با چشمان عقابی است که اسلحه وی یک کمان ایکس تغییر یافته است که افراد کمی می‌توانند از آن استفاده کنند. او می‌تواند به دهکده‌های دشمن حمله کند یا از دهکده شما مراقبت کند.

شاه بربرها

شاه بربرها، سخت‌ترین و پست‌ترین بربر در کل قلمرو است که اشتهای وی برای اکسیر سیاه باعث شده تا به اندازه یک غول رشد کند. او می‌تواند به دهکده‌های دشمن حمله کند یا از دهکده شما مراقبت کند.

آزمایشگاه

کیمیاگران چه اسرار تاریکی را در آزمایشگاهشان مخفی می‌کنند؟ هیچ‌کسی اجازه نگاه کردن ندارد. تمام آن چیزی که می‌دانیم این است که تحقیق طلسم‌ها و نیروهای ما را سخت‌تر، سریع‌تر و قوی‌تر می‌کند!

کارخانه طلسم سیاه

تنها جادوگران حرفه‌ای فوق‌العاده یا بی‌پروا در فرآیند ساخت اکسیر سیاه شرکت می‌کنند. برای تسلط بر طلسم‌های تاریک فشرده آنها به بینشی هوشمندانه نیاز است، اما این طلسم‌ها مزایای تاکتیکی منحصر بفردی ارائه می‌کنند.

کارخانه طلسم

کارخانه طلسم خانه جادوگرهای قدیمی بوده و برای ساخت سلاح‌های جادویی جنگی در خط مقدم مناسب‌تر است. از طلسم‌های حمله قدرتمند آنها برای تغییر جریان نبرد به نفع خودتان استفاده کنید!

اردوگاه نظامی

نیروهای شما در اردوگاه‌های نظامی مستقر هستند. اردوگاه‌های بیشتری بسازید و برای داشتن یک ارتش قدرتمند، آنها را ارتقا دهید.

پایگاه سازنده

پادگان‌های سازنده

پادگان‌های سازنده، نیروها را برای نبردهای رو در رو آموزش می‌دهند! همچنین می‌توانید بلافاصله پیش از حمله، سریعا نیروها را عوض کنید. برای بازگشایی قفل انواع بیشتری از نیروها، پادگان‌های سازنده را ارتقا دهید!

ماشین نبرد

این ماشین عظیم هنگام تلاش برای بالا کشیدن بزرگترین چکش دنیا خراب شد. با کمی تعمیر، می‌توان دوباره آن را به زمین نبرد برد!

آزمایشگاه نجوم

آزمایشگاه نجوم آسمان‌ها را به دنبال اسرار جستجو می‌کند تا تمام توانایی‌های بالقوه نیروها را آزاد کند. تحمل ضربه، آسیب، فضای مورد نیاز و توانایی‌های ویژه نیروها را افزایش می‌دهد!

اردوگاه نظامی

نیروهای شما در اردوگاه‌های ارتش مستقر شده‌اند. هر اردوگاه در هر زمان فقط می‌تواند محل استقرار یک نوع نیرو باشد. با ارتقاء بعضی نیروها، می‌توان تعداد بیشتری را دریک اردوگاه جا داد!

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *