قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازی هیجانی / معرفی بهترین بازی های رانندگی موبایل + دانلود برای اندروید و ios

معرفی بهترین بازی های رانندگی موبایل + دانلود برای اندروید و ios

به نام خدا – در این پست به معرفی برتری بازی های رانندگی موبایل پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

با عرضه قسمت های جدید بازی های معروف گرن توریسمو و فورتزا برای پلتفرم های خانگی، سبک ریسینگ به تکاپوی بیشتری افتاده و با توجه انتشار نسخه بعدی سری نید فور اسپید طی هفته های آتی سال ۲۰۱۷ را می توانیم بهشت علاقه مندان به بازی های رانندگی بنامیم.

به مناسبت سیل انتشار بازی های ریسینگ برای پلتفرم های خانگی، تصمیم گرفتیم نگاهی به بهترین عناوین رانندگی در اسمارت فون ها انداخته و نشان دهیم که تلفن های هوشمند هم از حیث بازی های این سبک چیزی کم ندارند. بنابراین اگر از علاقه مندان به بازی های ریسینگ هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

Asphalt 8: Airborne

با وجود اینکه بعد از آسفالت ۸، گیم لافت دو قسمت فرعی دیگر از این مجموعه با نام های Asphalt Street Storm Racing و Asphalt Xtreme را برای اسمارت فون ها عرضه کرد ولی هیچکدام همانند هشتمین قسمت از سری آسفالت نتوانستند یک تجربه جذاب از سبک ریسینگ را به بازیکن ها هدیه بدهند. به خصوص که با آپدیت جدید بازی، موتورها هم به آسفالت ۸ اضافه شده اند و حالا می توانید سوار بر آن ها با دیگر بازیکن ها مسابقه دهید. برای داشتن یک تجربه آرکید از بازی های رقابتی رانندگی، آسفالت ۸ و نید فور اسپید از بهترین گزینه های ممکن هستند.

Real Racing 3

7

شاید برای سبک آرکید ریسینگ آسفالت ۸ و نید فور اسپید رقابت تنگاتنگی برای ثبت نام خود به عنوان «بهترین» را دارند ولی هنگامی که نام شبیه سازی به میان می آید این Real Racing 3 است که به راحتی رقبایش را کنار می زند. وجود ماشین های لایسنس شده فراوان، کنترل متفاوت اتومبیل ها نسبت به یکدیگر و پیست های متنوع باعث شده تا Real Racing 3 یکی از سرگرم کننده ترین های سبک ریسینگ باشد. اگر عرضه فورتزا ۷ یا قسمت جدید گرن توریسمو عطش تان را برای یک تجربه شبیه سازی افزایش داده، عنوانی بهتر از Real Racing 3 پیدا نخواهید کرد.

Need for Speed No Limits

اینکه علاقه مند به بازی های آرکید باشید و بین نید فور اسپید یا آسفالت کدام یک را انتخاب کنید کاملا به خودتان بستگی خواهد داشت. Need for Speed No Limits شباهت های زیادی به یکی از محبوب ترین بازی های سری یعنی ماست وانتد دارد. بنابراین همانند آن مسابقات به صورت خیابانی بوده و هنگام رانندگی، بعضی وقت ها پلیس ها جلوی راه تان سبز می شود. البته نباید از بخش هیجان انگیز شخصی سازی ماشین ها غافل شویم که جذابیت زیادی به این عنوان بخشیده است. چون قسمت جدید این سری به زودی عرضه می شود، الان زمان مناسبی برای دانلود بازی به شمار می رود.

CarX Highway Racing

  • ناشر: CarX Technologies
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است.

CarX Highway Racing برای کسانی که از Traffic Racer لذت بردند عنوان بسیار مناسبی خواهد بود. بازی همانند این عنوان، ترکیبی از سبک رانر با رانندگی بوده و در اینجا باید با انجام ماموریت های مختلف به رقابت با بقیه رانندگان بپردازید. نکته جالب ساخته CarX Technologies، شباهت های گوناگون آن با بازی ماست وانتد [همانند حضور پلیس] است که باعث شده CarX Highway Racing یکی از مفرح ترین عناوین ریسینگ لقب بگیرد. البته نباید از گرافیک زیبای بازی هم بگذریم که زیبایی بازی را افزایش یافته است.

Rush Rally 2

  • ناشر: Stephen Brown
  • قیمت: ۰٫۹۹ دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است.

اگر درون پیست های مسابقه این Real Racing 3 باشد که حرف نخست را می زند ولی هنگامی که اسم مسابقات رالی به میان می آید این سری Rush Rally است که با المان های شبیه سازی جذاب خود توانسته با اختلاف فراوان از رقبایش پیش بیافتد. بازی دارای حالت های مختلف مسابقات رالی همانند رقابت های همگانی یا زمانی بوده و با هر کدام از آن ها می توانید یک تجربه متفاوت داشته باشید. البته نکته بسیار مثبت بازی، توجه فراوان به جزییات برای داشتن یک تجربه کاملا شبیه سازی است که باعث شده بازی در کنار Real Racing و F1 لقب بهترین عنوان شبیه ساز ریسینگ موبایل را دریافت کند.

CSR Racing 2

512

  • ناشر: NaturalMotion
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین و آنلاین است.

نزدیک به دو سال از عرضه CSR Racing 2 می گذرد و با وجود انتشار بازی های مشابه بزرگی همانند Asphalt Street Storm Racing اما همچنان ساخته NaturalMotion را پادشاه سبک درگ ریسینگ می نامند. آن هم به یک علت؛ جزییات درون بازی بیداد می کند. در واقع گیم پلی این سبک نسبت به بقیه بازی های ماشین سواری محدودیت هایی داشته و هنگام مسابقه تنها با تعویض دنده یا استفاده از نیتروژن باید به پیروزی برسید. به همین خاطر بخش های گرافیک، صدا، مدل سازی ماشین ها و شخصی سازی اهمیت بیشتری پیدا می کنند و در تمام این زمینه ها CSR Racing 2 از بهترین ها است.

Data Wing

  • ناشر: Dan Vogt
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است.

اگر قرار باشد تنها یک بازی از لیست انتخاب شود، پیشنهاد ما همین Data Wing است. ساخته Dan Vogt که از بهترین های ۲۰۱۷ به شمار می رود، با مکانیزم های گیم پلی کاملا متفاوت خود نسبت به بقیه بازی های ریسینگ می تواند یکی از فراموش نشدنی ترین تجربه های ممکن را برای مخاطب به ارمغان بیاورد. در این عنوان نقش دیتا کامپیوتری را داشته و بخش جالب ماجرا مربوط به چگونگی حرکت او است. اگر هنگام حرکت، پشت دیتا مماس به دیوار مسیر مسابقه باشد سرعت او افزایش یافته و بنابراین راحت تر می توانید ماموریت ها را انجام دهید.

SBK16

بگذارید خیال تان را راحتی کنیم؛ برای علاقه مندان به بازی های شبیه سازی موتور، SBK16 بهترین گزینه لیست است. این عنوان مسابقات Superbike World Championship را به اسمارت فون ها آورده و حالا بازیکن ها طی حالت های مختلف می توانند با بازیکن ها رقابت کنند. همانند Real Racing، ساخته Digital Tales هم با پیست های فراوان، بخش های لایسنس شده و از همه مهمتر المان های شبیه سازی خود توانسته علاقه مندان به موتور سواری را برای مدت ها سرگرم نماید. بنابراین اگر شما نیز از این دسته هستید، پیشنهاد می کنیم بهترین شبیه ساز موتور سواری روی موبایل را از دست ندهید.

Traffic Rider

screen640x640 (1)

ممکن است از علاقه مندان به بازی های موتور سواری باشید ولی خیلی به المان های شبیه سازی روی خوش نشان ندهید. اینجاست که Soner Kara با عنوان معروفش وارد میدان می شود. در Traffic Rider از ترمز کردن های پشت هم در پیچ ها یا کاهش متداوم سرعت برای کسب بهترین نتیجه خبری نبوده و به واسطه وجود المان های آرکید می توانید هیجان را در تک تک لحظه های بازی بچشید. Traffic Rider ادامه معنوی Traffic Racer بوده و همانند آن باید با انجام ماموریت ها سکه به دست آورده و ضمن رکوردشنی موتورهای جدیدی آزاد کنید.

 

منبع: دیجیاتو

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *