قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش رویال / آموزش حل مشکل کرش شدن کلش رویال در اپل

آموزش حل مشکل کرش شدن کلش رویال در اپل

به نام خدا – در این پست به نحوه حل مشکل کرش شدن بازی کلش رویال در ایفون و ایپد پرداخته شده است. با ما همراه باشید.

 

اگر بازی کلش رویال (Clash Royale) در آیفون یا آیپدتان نصب است و دائما شاهد کرش شدن ناگهانی بازی هستید و از آن بیرون انداخته می‌شوید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه حل مشکل کرش یا Crash شدن بازی کلش رویال در iSO بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با کرش یا Crash شدن بازی کلش رویال (Clash Royale)

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله “رفع مشکل Crash یا کرش شدن بازی کلش رویال در اندروید” در مورد نحوه حل مشکل کرش شدن بازی کلش رویال در دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید صحبت کردیم. اما مشکل مذکور فقط در اندروید ایجاد نمی‌شود و کاربران آیفون و آیپد های اپل هم گاها با این مسئله رو به رو می‌شوند.

 

آموزش حل مشکل کرش یا Crash شدن بازی کلش رویال در آیفون و آیپد

حل مشکل کرش یا Crash شدن بازی کلش رویال در آیفون و آیپد

دلایل مختلفی وجود دارند که ممکن است منجر به بروز مشکل کرش شدن بازی کلش رویال در سیستم عامل iSO یا همان آی او اس اپل شوند. موارد زیر اصلی‌ترین موارد موجود به شمار می‌روند:

  • همیشه سعی کنید که جدیدترین نسخه سیستم عامل آی او اسی که برای دستگاهتان منتشر شده را بر روی آن نصب و اجرا کنید. در غیر این صورت احتمال اینکه با مشکلاتی نظیر کرش یا Crash شدن بازی کلش رویال در آیفون و آیپد مواجه شوید، بیشتر می‌شود. برای بررسی آپدیت بودن یا نبودن سیستم عامل دستگاهتان به منوی Settings و سپس General و نهایتا Software Update بروید. اگر آپدیتی برای آیفون یا آیپدتان وجود دارد، حتما آن را نصب نمایید. این کار به احتمال زیاد مشکل موجودتان را برطرف می‌کند.
  • مسئله بعدی مربوط به خالی بودن مقدار مشخصی از حافظه داخلی دستگاه برای اجرای صحیح بازی کلش رویال می‌شود. سعی کنید که حداقل ۵۰۰ مگابایت فضای خالی در دستگاهتان داشته باشید تا بازی کلش رویال (Clash Royale) بدون دردسر بر روی آن اجرا شود. به منظور بررسی این مسئله وارد منوی Settings و سپس General و نهایتا About شوید و میزان فضای خالی حافظه را بررسی کنید. اگر امکان داشت چند اپلیکیشن، بازی، ویدیو و عکس را حذف کنید تا فضای بیشتری بر روی حافظه دستگاهتان ایجاد شود.
  • سوپرسل اشاره می‌کند که برای اجرا بازی کلش رویال (Clash Royale) رم دستگاه با حداقل ظرفیت ۰٫۵ گیگابایتی داشته باشد. با توجه به اینکه آیفون ها و آیپدهای اپل عموما ظرفیت رم بهینه‌ای را ارائه می‌کنند، بنابراین غیر فعال کردن اپلیکیشن های پس زمینه که رم دستگاه را اشغال کرده‌اند، می‌تواند به اجرای بدون دردسر بازی کلش رویال در آیفون و آیپد ها کمک کند. بنابراین برنامه های فعال و بلااستفاده پس زمینه دستگاهتان را همیشه پیش از اجرای بازی کلش رویال (Clash Royale) در آیفون و آیپدتان ببندید و وضعیت اجرای آن را بررسی کنید.
  • در برخی شرایط فورس ریستارت (Force Restart) کردن دستگاه هم ممکن است مشکل کرش یا Crash شدن بازی کلش رویال را حل کند. برای انجام این کار در آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل باید دکمه های پاور (Power) و کاهش صدا (Volume Down) را به طور همزمان برای مدت زمان ۱۰ ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل نمایان شود. اما در آیفون‌های قدیمی‌تر برای انجام فورس ریستارت باید دکمه‌های پاور و هوم (Home) دستگاه را به طور همزمان برای مدت زمان ۱۰ ثانیه نگه دارید .
  • مسئله آخری که باید به آن اشاره کنیم این موضوع است که سوپرسل به طور رسمی اشاره داشته که اگر آیفون یا آیپد شما جیلبریک شده باشد هیچ تضمینی مبنی بر عملکرد صحیح بازی کلش رویال بر روی آن نخواهد داشت! این موضوع به آن معناست که اگر در آیفون یا آیپدی که جیلبریک شده است بازی کلش رویال را نصب کردید و با مشکلاتی نظیر کرش یا Crash شدن مواجه شدید، توقع نداشته باشید که سوپرسل در قبال این موضوع پاسخگو باشد.

 

منبع: موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *