قالب وردپرس درنا توس
خانه / کلش رویال / آموزش بازیابی اکانت هک شده یا از دست رفته کلش رویال

آموزش بازیابی اکانت هک شده یا از دست رفته کلش رویال

به نام خدا – در این پست به آموزش برگرداندن اکانت هک شده یا از دست رفته کلش اف کلنز پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

اگر بنا به هر دلیل اکانت کلش رویال (Clash Royale) خود را گم کرده‌اید یا حتی اکانتتان هک شده است، به سادگی می‌توانید نسبت به بازیابی آن اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale)

این احتمال وجود دارد که بنا به دلایل مختلفی اکانت کلش رویال خود را از دست بدهید. اگر این اتفاق برایتان رخ داد نگران نباشید، چرا که شما ضمن ارتباط برقرار کردن با سوپرسل می‌توانید بار دیگر به سادگی اکانت خود را پس بگیرید. حتی اگر اکانت کلش رویال شما هک شده باشد هم با این روش قادر به بازیابی آن خواهید بود.

در ادامه این مقاله به آموزش نحوه بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

 

بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale)

  آموزش بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale)

برای پس گرفتن یا بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale) روندی طی می‌شود که پیش از این برای بازیابی اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) برایتان شرح داده بودیم. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله “آموزش بازگشت اکانت بازی کلش Clash of Clans به همراه نکات و قابلیت‌های جدید” مطالعه کنید. اما برای بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale) مراحل زیر را طی کنید:

حتما بخوانید:  آموزش ارسال ویدیو زنده (Live Video) در استوریز اینستاگرام

بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale)

  • بازی کلش رویال (Clash Royale) را اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را لمس کنید.
  • گزینه Help and Support را انتخاب کنید.
  • گزینه Contact Us را از گوشه صفحه انتخاب کنید. اگر این گزینه را مشاهده نکردید، ابتدا گزینه Lost Account را از لیست انتخاب کنید و سپس گزینه I lost my account. How do I get it back? را انتخاب نمایید. از بخش زیرین صفحه گزینه No را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که گزینه Contact Us نمایان می‌شود. حال این گزینه را لمس نمایید.

بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale)

پس از طی کردن مراحل فوق نوبت به تایپ متن درخواست شما می‌رسد. شما باید در متن درخواست خود اشاره کنید که اکانت خود را گم کرده‌اید یا اکاننتان هک شده است. سپس مشخصات اکانت خود را ارائه کنید. ارائه این مشخصات از اهمیت بالایی برخوردار است و منجر می‌شود که سوپرسل مطمئن شود اکانتی که آن را نام بردید، واقعا مال شماست. اگر مشخصات کاملی در مورد اکانت خود ارائه نکنید، احتمال دارد که سوپرسل در پاسخ ایمیل شما از شما بخواهد تا مشخصات خاصی را برایش ارسال نمایید. متن زیر یک نمونه از متن‌های قابل ارسال برای درخواست بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود:

Hi Supercell Support team, I have lost my Clash Royale account. Please help me recover it. Here are my lost account details

My Username is: your account name

My account level is: your account level

My Clan name is: your Clan name

I created this account in: Your account creation date

Thank you very much

در چهار قسمتی که با رنگ قرمز مشخص کردیم، به ترتیب از بالا به پایین باید نام اکانت خود، لول اکانت خود، کلنی که اکانت شما در آن عضو است و تاریخ ساخت اکانت را وارد کنید.

حتما بخوانید:  راشینگ در کلش (Rushing) یا مکسینگ (Maxing) کلش اف کلنز چیست؟

بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale)

ارائه اطلاعات درست و متعدد به سوپرسل برای بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale) از اهمیت بالایی برخوردار است. پس حتما دقت کنید که اطلاعات اشتباه وارد نکنید. بعد از اینکه این پیام را برای سوپرسل ارسال کردید، عموما ظرف ۷۲ ساعت پاسخی دریافت خواهید کرد. اگر در این پاسخ کدی ارائه شده باشد، با استفاده از آن کد قادر خواهید بود که اکانت کلش رویال خود را بازگردانید. برای مکاتبه دقیق و بهتر با سوپرسل می‌توانید تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. همچنین می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان ما، پروسه بازیابی اکانت کلش رویال (Clash Royale) را از صفر تا صد به آن‌ها بسپارید و با خیال راحت اکانت خود را پس بگیرید.

 

منبع: موبایل کمک

درباره ی omid

امید هستم مدیر سایت. برای فالو کردن من در اینستاگرام روی شکل کنار عکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *